Sevgili salak günlük;
Bugün sabahın köründe angeline aradı.O Erken kalkması gerekmeyen günlerde erken kalkan çılgın insanlardan biridir.
Hazırlayacağımız projenin teslim tarihine haftalar var ama Angeline plan yapmak istiyormuş.bende plan yapıyordum angeline. Projeyi teslim edeceğimiz tarihten 1 gün öncesine kadar ertelemeyi planlıyordum ki bu da son derece yasal cinsten bir planlamadır sarı kafa.
Herneyse Angeline anne babalara fısıldayan biri onlarla konuşup onların farkli lisanını anlayan kişilerden yani. Anneme projeyi baştan sona anlattı şimdi annem de iş bitene kadar bana kök söktürecek. Ayrıca anneme bugün ikimiz için yaptığı planı annesi ile birlikte nasıl birazdan beni almaya geleceklerinide anlattı.
Bir yerlerde duvar yazı fotoğrafları çekmek için...
Angeline nin annesi hatırlıyorsan salak günlük Angelinee çok benziyor.( Angelinenin deforme olup anneye dönüşmüş hali) ama annesinin benimkinden bile kötü saçları var ve birbirleriyle güzel güzel konuştukları çok garip anne kız ilişkileri var. Şimdi bu da neyin nesi ha?
Annesi bana karşı gerçekten iyi davranıyor çünkü erkek kardeşi müdür yardımcısı devon karol teyzemle evleniyor. sanıyorum umduğum boşanma gerçekleşmezse bu durumda kendisi benim kuzenim ya da kayınninem olacak(çapraz akrabalık).
Angelinenin annesini seviyorum bu yüzden de acaba angelineyi evlat mı edinmişler demişler diye merak etmekten kendimi alamıyorum. Ya da belki bir bebek fabrikasında üretilmiştir. Arabayla süper markete gittik ve bulduğumuz duvar yazıları hakkında projemizde anlatacak bir şeyler bulmaya çalıştık. Ancak çoğu çöp tenekelerinin yanındaki duvarlara yazılmış isimlerdi( hey duvar yazıları size bir tüyo adınızı bilmemizi duvara yazacak kadar çok istiyorsanız niye açık bir şekilde yazmıyorsunuz?). Seninki de iyi fikirmiş Angeline. Salak projemiz için bundan iyi bir şey bulmamız gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...SEVGİLİ SALAK GÜNLÜK...
HumorBak senin geldiğin yerde işler nasıl dönüyor bilmiyorum ama buralarda insanlar KOCA BURUNLARINI başkalarının meselelerinden uzak tutarlar...,