✧10

2.2K 186 201
                                    

Yoongi'nin hissetiği tüm çaresizliği şimdi Hoseok hissediyordu. Hoseok sadece Yoongi hissetiklerini açık bir dil ile söylesin istiyordu her ne kadar bu isteğinde başarlı olamasada istiyordu işte..

Yoongi gruptan öfkeli ve aynı zamanda kırgın bir şekilde çıkınca Hoseok ne yapacağını şaşırmış bir şekilde düşünmeye başlamıştı.

Yoongi, fake olan hesabından yazdığı şeylerin ciddiyet içerdiğini söylemişti Hoseok'a karşı.

Hoseok ona Yoongi olarak açılmasını bekliyordu, fake hesaptan yazan bir sapık olarak değil tabii ki. Sonuçta Hoseok'ta Yoongi'ye karşı birşeyler hissediyordu ancak her konuşmalarda Hoseok'u  "bro" kalıbına sığdırdığı için Hoseok'da pes etmenin kıyılarından dönmüştü zaman zaman. Görünüşe bakılırsa şimdi pes eden Hoseok değil de Yoon'du.

Yoongi herşeyden bir çırpıda vazgeçsede, Hoseok kararlı bir yapıya sahipti.

Mesajlar kısmına girdiğinde ona ordan yazmanın saçma olacağını düşünmüştü gerçi istesede yazamazdı,engellemişti. Hoseok Yoongi'nin evine gitmeyi daha mantıklı bulmuştu.

***
Yaklaşık 10/15 dakika kapıda bekleyip, tüm cesaretini toplamış bir biçimde çalmıştı kapıyı.
Gereksiz bir heyecan yapıyordu Hoseok -ki daha önce buraya fazlaca gelmişti- Peki neden kalbi yerinden çıkacakmış gibi hissediyordu?

Kapıyı açan kişiye yöneltmişti bakışlarını. Şaşırmıştı çünkü kapıyı açan Yoongi değildi. Uzun beyaz bir gömlek giymiş, küt siyah saçlı ve koyu kırmızı ruj sürmüş bir kadındı. Şaşkınlığını atlatamış bir biçimde bakarken arkadan Yoongi'nin sesi ile daha çok afallamıştı Hoseok.

"Kimmiş o bebeğim?"

Hoseok şok üstüne şok yaşarken bir adım geriye sendelemişti. Sadece şaşkın olan Hoseok değildi, Hoseok'u kapıda gören Yoongi'nin de Hoseok'tan kalır bir yanı yoktu.
"Hoseok?.."

"Rahatsız ettim ben, özür dilerim." demişti mırıldayarak. Yoongi'den önce kız atılmıştı söze "Hayır, neden rahatsız edesin ki Hoseok? Abim senden çok bahsetti. Ben Yeji, memnun oldum. Ah..kapıda bekleyecek misin gerçekten? İçeri gel."

"Oh ben.." demişti Hoseok. Yerin dibine girmişti utancından, bir de içeri girmek istemiyordu. Tabii Yeji'nin kolundan tutup içeri çekene kadar sürmüştü bu utancı.

***
"Ee Hoseok anlatsana abimle nasıl tanıştınız?"

"Nasıl, nasıl tanıştık?"

"Yani nasıl açıldınız birbirinize?"

Yoongi  Yeji'nin pot kırması üzerine kaş göz işareti yapmıştı.

"Ah özür dilerim pot kırdım şu an galiba ama abi sende 4 senedir söylemiyor musun? Ben açıldın sanıyorum."

"Abinde henüz o cesaret oluşmadı Yeji :)"

"Hadi ben cesaretsizim, peki ya sen? Sen niye söylemedin?

Yeji 'anaa kavga var' mooduna çoktan girmiş bir biçimde onları izliyordu

"Özür diliyorum Min yoongi fake hesaptan bana yürüyünce diğer adımları da senden bekledim."

"Ah gerçekten.. artık seni rahatsız etmeyeceğimi söyledim, neden burdasın pek-?"

Yeji abisinin sözünü keserek "Özür dilerim abi ama yaptığın saçmalık. Herkes biliyor senin Hoseok'u sevdiğini ve asla vazgeçmeyeceğini."

Yoongi'de de ipler gerilmişti.
Ayağa kalkmış ve şu sözleri sıralamıştı.

"EVET SENİ SEVİYORUM HOSEOK! SENDEN ASLA VAZGEÇMEYECEĞİM! oldu mu?"

Yanına yaklaşıp ceketinden tutarak kendisine çekmişti Hoseok. Gözlerine 1 saniye baktıktan sonra dudaklarına kapanmıştı. Tabii Yoongi'nin de karşılık vermesi çok sürmemişti.

Yeji mutluluk ve şaşkınlıkla çırpmıştı ellerini.
(Yeji ben oluyorum bu arada😌)

Yeji'de sopefull çıktı hehe
Sope oldu wuhuuu

Okurken zevk almışsınızdır umarım :)

Amk birinden int çekiyom ama kim ki bu acaba iphone yazıyor neyse hakkını helal etsin o güzel kalpli insan
Son zamanlarda yb atamayabilirim ama yine de atmaya çalışıcam
🦥

I know u / SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin