"Heyecanlı mısın sevgilim?" demişti kendi de heyecandan ölecek bir biçimde.
"Evet Hoseok, çok heyecan-"
Konuşmasına izin vermemişti Jin. Mutlu mutlu hazırlık odasına adımlamıştı.
"Vay kardeşlerim, çok güzel olmuşsunuz! Ama benim kadar değil."
Jin'in bu tatlı egosuna sadece kıkırdamışlardı ikili. Ardından Joon, Jimin, Jungkook ve Taehyung'un girmesi, 'burası yol geçen hanı herhalde' diye düşündürmüştü Hoseok ve Yoongi'yi.
"Ee ne zaman başlayacak bu düğün?" demişti Jungkook, sanki evlenecek olan kendisiymiş gibi. Gerçi Hoseok ve Yoongi'den bir farkı olduğuda söylenemezdi.
Jimin ise Taehyung'un koluna girmiş, sevgilisini izliyordu, masum bakışlarla.
"Sabret, gelir birazdan nikah memuru." demişti Joon, mızmızlanan Jungkook'u susturmak için.
"Geldi!" dedi Yeji. Hayalleri gerçekleşmişti Yeji'nin, çünkü o da abisinin Hoseok'a yıllardır aşık olduğunu biliyordu. Şimdi de evlenecek olmaları onu tatlı bir telaşa sokmuştu.
Hoseok ile Yoongi elele tutuşmuş nikah salonuna doğru yol almıştı. İkisininde heyecanı yüzünden okunuyordu. Tabii heyecanlı olan sadece kendileri değildi. Yakınlarınında onlardan kalır bir yanı yoktu.
"Hoseok yanlış görmüyorum değil mi? Önümüzde bizim nikahımızı kıyacak olan bir nikah memuru var!"
"Sakin ol sevgilim, görende ilk defa evlendiğimizi zannedecek."
"Salak salak konuşma Hoseok. İlk defa evleniyoruz zaten."
"Doğru. Aman ben heyecandan ne dediğimi mi biliyorum?"
"Hoseok düzgün tut elimi ya!"
"Sus be geldik zaten!"
Nikah salonuna girerken bile olsa ufak tartışmış olan ikili yavaşca sandalyelerde yerini almıştı.
İnanılmazdı, çünkü birazdan evleneceklerdi.
"Sayın Jung Hoseok evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
Soruyu duyar duymaz ufak bir kriz geçirsede bağırarak yanıtlamıştı.
"EVET!"
"Pekâlâ siz, Jung Yoong- ah pardon Min Yoongi evlenmeyi kabul ediyor mus-"
Yoongi daha fazla dayanamayıp
"EVET TABİİ Kİ!!" demişti kendisine sorulacak soruyu beklemeden.
Yoongi'nin bu tatlı hâli konukları gülme krizine sokmuştu, hatta o kadar tatlıydı ki nikah memuru bile ufak bir kahkaha patlatmıştı.
Bu kargaşada kardeşi olan Yeji'nin sesini duyunca afallamıştı Yoongi.
"Ee artık öpüşsenize, 20 bölümdür bunu bekliyorum ben!"
Yoongi'nin de babasının düğünde olması, Yoongi'yi paniğe sokmuştu.
Lakin babasının "ÖP! ÖP! ÖP!" tezahüratına karışması onu şaşırtmıştı. E o da babasını kırmak istemezdi sonuçta.
(Şerefsiz😉😏)Hoseok ve Yoongi'nin burunları neredeyse birbirine deyecekti. Daha fazla beklemek istememiş olacak ki Yoongi, Hoseok'un dudaklarının bininci kez tadına bakmıştı.
Seviyordu bu tadı..
Dudaklarını ayırıp fısıldamıştı, Hoseok.
"Seni seviyorum Yoongi."
"Seni seviyorum cici qız."
Anne bitti-
Bu zamana kadar okuyan ve destekleyen herkese çok teşekkürler😫💛
Yeri geldi güldük, Yeji geldi yine güldük çokta üzülmemişiz amk
Neyse.Biraz gülelim diye yazdığım bir ficdi
Umarım az da olsa gülüp, eğlenmişsinizdir :)Olurda üşenmezsem diğer ficlerde görüşmek üzere
Bu user sizi seviyor🐝
Uw UUU
Bi dost😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I know u / SOPE
Fanfic-Beni tanıyorsun ve bende seni tanıyorum Hoseok :) Texting + Düz yazı •Tamamlandı