Yoongi'de Hoseok'da birbirlerine kırılmışlardı, her ne kadar Yoongi'nin kendini kıskanması sonucu yaşanan bir tartışma olsada..
Jungkook, Hoseok'u arayıp evine davet etmişti. Ve aynı zamanda Yoongi'yi.
Onlar sadece kırılmıştı zaten, hâlâ abi kardeş ilişkisi sürmeye devam ediyordu.
***
"E ne yapacağız, boş boş oturmak dışında?" demişti Yoongi, sesi Hoseok'u gördüğü için sinirli ve çatlak çıkarken.
"Katılıyorum, ne yapacağız?" düşünülenin aksine sakin bir tonda demişti bunu Hoseok.
Jungkook aralarında ki tüm yaşanmışlıklara en yakından şahit olan kişiydi. Ve tabii ki biliyorlardı birbirlerini sevdiklerini ama duyguları karşılıksız olursa bu sefer arkadaşlık ilişkilerinin de bozulacağını. Korkuyorlardı işte, her aşık gibi..
Aralarında ki gergin ve bir o kadar da soğuk iletişimi fark etmiş olacak ki konuşmuştu Jungkook, "Saçma bir sebepten tartıştığınızın farkında mısınız acaba? "
Artık Jungkook'da sinirlenmeye başlamıştı.
Ve devam ettirdi konuşmasını. "Sizin yüzünüzden kendimi ortada kalan çocuk gibi hissediyorum, lütfen kendinize çeki düzen verin ve sofraya oturun."
Oturmuşlardı.
Bir dakika iki büyükte Jungkook'dan mı korkmuşlardı?
Geldiğinden beri sesi çıkmayan Taehyung, Jimin, Joon ve Jin dörtlüsü ise sofraya oturur oturmaz saldırmışlardı yemeklere. Yemek için gelmişlerdi.
"Hoseok hyung o çocuk sana yazıyor mu daha?" demişti Jungkook, Yoongi'yi kıskandırmak için dediği bariz bir şekilde.
Yoongi gözlerini kısarak Jungkook'a bakmıştı. Hoseok ise Yoongi'nin bakışlarına karşılık "Hayır yazmıyor, ama garip bir şekilde yazmasını istiyorum. Onunla konuşmak çok eğlenceli."
"Neden?" diyebilmişti sadece Yoongi. Hoseok ani gelen çıkışla "Neden mi? Mesala; soğuk biri değil, bana güzel sözler etmekten çekinmiyor, kendimi iyi hissetmemi sağlıyor. Daha ötesi mi var?" demişti sesi yüksek bir tınıda çıkarken.
"Soğuk biriyim, ona güzel sözler etmekten çekiniyorum, ona kendini iyi hissettirmiyorum." diye geçirmişti içinden Min. Ona yazanın da kendisi olduğunu unutarak. O da farklı olan kimliğinden kurtulmak istiyordu, ama korkuyordu..
Hoseok, Yoongi'nin gözünde ki üzüntüyü anlamamış olacak ki devam ettirmişti konuşmasını. "Hatta ben yazacağım ona şimdi, şu an."
@/hoseok.jung / @/ciciqizsever0 İnstagram konuşması
Bir sorun mu var?
2 gündür yazmıyorsun <Hoseok'un yazmasıyla beraber Yoongi'nin telefonundan gelen bildirim sesine yöneltmişlerdi herkes kafalarını.
Yoongi afallamıştı bir an.
"Sevgilim yazdı arkadaşlar kusura bakmayın. Ona bir yere gideceğimi söyledim ama sanırım unutmuş. Onu arasam iyi olacak."
Yoongi ne saçmalamıştı öyle? Hoseok'u kazanmak isterken bir sözüyle kaybetmişti.
Hoseok Yoongi'nin söylediklerine şaşkın ve üzgün bir şekilde bakıyordu, tabii sadece şaşkın bakan o değil gibiydi...
Olaylar yavaş yavaş patlak veriyor gibi hadi hayırlısı
Umarım seversiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I know u / SOPE
Fanfiction-Beni tanıyorsun ve bende seni tanıyorum Hoseok :) Texting + Düz yazı •Tamamlandı