ORDU KAMPI

65 1 0
                                    

Haktan ve Mertden ayrıldıktan sonra ormadan yollarına devam ediyorlardı.Bir anda etrafta bir düzine aylak bitiverdi.
Aylakların ortasında kalmanın korkusuyla donakaldılar.Daha sonra silahla olabildiğince hızlı bi şekilde ayakları indirmeye çalışıyorlardı fakat Berk kolunu bir zombiye kaptırdı. Onun için artık herşey bitmişti.
"Mert sen kaç.Ben çoktan öldüm bile."
Çok geçmeden bütün aylaklar tarafından yem oldu.Mert ormandan yoluna devam ediyordu bir yandanda gözünden damla damla yaşlar akıyordu.Ordu kampını görür görmez kocaman duvarların arkasından bağırıyordu.
"Heeeyy! Yaşıyorum."
Çok geçmeden kapı açıldı etrafını askerler sardı ve peşine bir soru yağmuru başladı;
"Kimsin"
"Adım Mert.Bu lanet olay olmadan önce abimle beraber polistim.Şimdi ölülerden kaçan bi korkak."
"Isırıldın mı ?"
"Hayır ama az önce arkadaşımı kaybettim."
"İçeri gel."
Beraber içeri girdiklerinde kendini inanılmaz güvende hissetmişti.Askerler doktorlar ve hayatta kalmayı başarıp buraya gelen insanlar hepsi mutluydu.Birden bağırdı;
"Abim,abimleri kurtarmamız lazım bi kaç kilometre ötedeki yetiştirme yurdunda bizi bekliyor olmalılar."
Arkadan bir ses duyuldu;
"Helikopteri hazırlayın."
Bir grup asker helikopterle diğer grubu kurtarmak için havalandı.Güvenlik sebebiyle Merti helikoptere almadılar.Kısa bir süre sonra yetiştirme yurdunun oraya vardılar ve yolda onları görmüşlerdi.Fakat ordu kampıyla helikopterdeki askeri grubun konuşması pek hoş değildi.
"Aşağıdakiler için işler pek iyi sayılmaz.Buradan müdahale edemiyoruz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VİRÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin