Spotkanie

138 8 5
                                    

POV Damiano

Wszystko było już gotowe. Zarezerwowałem miejsca w wypasionej restauracji żeby zaimponować Rafałkowi. Mam nadzieję że spodoba mu się ten wieczór. Właśnie stoję i czekam pod Żabką na niego. O właśnie idzie. Wygląda cudownie jak zawsze.

"Cześć Rafi" powiedziałem zadowolony patrząc w jego hipnotyzujące oczy.

"Hej Damiano" odpowiedział uśmiechając się do mnie. Jest przeuroczy. Udaliśmy się do restauracji i usiedliśmy na zarezerwowanych miejscach. Specjalnie wybrałem włoską restaurację żeby mu pokazać włoskie specjały. Rafi wyglądał na zachwyconego.

"Omg Damiano nie musiałeś tego robić!" powiedział widząc jak bardzo droga jest restauracja.

"Chciałem zrobić to dla ciebie kochanie" powiedziałem z uśmiechem a on zarumienił się mocno. W końcu przyszło jedzenie, pizza z boczkiem, spagetti, ravioli i jakaś sałatka z zielskiem oraz woda z cytryną. Zjedliśmy jedzenie w spokoju. Dowiedziałem się od Rafałka że oprócz śpiewania zajmuje sie również grzybobraniem, sportem, tańcem oraz łowieniem ryb. Jest taki utalentowany i inspirujący. Gdy nadszedł czas końca naszego spotkania podszedłem do Rafiego i pocałowałem go w policzek. Uciekłem bardzo szybko bo bałem się jego reakcji. Po powrocie do domu zobaczyłem że otrzymałem wiadomość od niego.

Rafi

Bardzo dziękuję ci za dzisiejszy wieczór, był wspaniały.

Damiano

Nie ma za co, śpij dobrze aniołku<3 

Tak, ten wieczór na prawdę był wspaniały.

Rafał Brzozowski X Damiano David &quot;Wymarzona Miłość&quot;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz