Aşağı kattaki camı kucağındaki sandalyeyle kırmaya çalışan Irene,Seulgi tarafından durdurulmuştu."Irene,faydasız.Yeji ev ormanlık alanda olduğu için babasının her ihtimale karşı lamine cam yaptırdığını söylemişti.Camı böylece kırman çok zor."
"Şansımı deniyordum,"dedikten sonra elindeki sandalyeyi yere bıraktı."Yukarıda neler oluyor?"
"Bilmiyorum,Hyunjin ve Soobin yukarıya çıkmışlardı,birazdan dönerler.O zaman sorarız."
Taehyung iki kızın yanında belirmişti.
"Hey,Baekhyun'u gördünüz mü?Sigortalara bakarsa belki elektirik kesintisine bir çare bulabilir."Seulgi,Taehyung'un arkasını işaret ederek :
"Mutfağa yakın olmalı,az önce o tarafa gitti,"demişti.
"Teşekkür ederim."
Herkes bir şeylerle uğraşmaya devam ederken Jisoo,yanında Hyunjin ile birlikte aşağı inmişti.Büyük salonun ortasına geldiler ve durdular.
"Hey millet,buraya bakın!Bir cinayet daha işlendi!"Herkes kendi arasında telaşla fısıldayarak konuşmaya başlamıştı."Bobby öldürüldü!Ve bence bu Kim Jennie'nin işi değildi."
"Katil kim o hâlde?"Chan sesinin titremesinden nefret ediyordu ama bu karanlıkta hiçbir şey göremiyorken aralarında bir katilin olması korkusunu kontrol edememesine neden oluyordu.
"Aramızdaki herkes olabilir,"dedikten sonra duraksamış ve Hyunjin'e dönmüştü."Ama sizce de aramızdan biri diğerlerine göre daha şüpheli değil mi?"
"Ne yani,Hyunjin'den mi şüpheleniyorsun?"Sana,karanlıkta Jisoo'ya doğru yürümüştü.Kollarını göğsünde kavuşturmuştu ve sesinde alaycı bir ton vardı.
"Düşünsenize,bu partiyi veriyor ve ilk kurbanını ustalıkla seçerek suçu Kim Jennie'nin üzerine atmayı başarıyor.Biz yukarıda gördüklerimizi sindiremeden aşağıya iniyor ve evden çıkamamız için her yeri kilitliyor.Zaten bu onun için çok kolay değil mi?Evin tüm anahtarları onda."
"O değildi."Merdivenlerden gelen sesle herkes o tarafa dönmüştü.Bu Yeji'ydi."Eğer katil o olsaydı,muhtemelen parti öncesinde kilitlediğimiz kapıyı açık bırakmazdı,değil mi Jisoo?"
"Neyden bahsediyorsun?"
"Parti başlamadan önce,Hyunjin annemle babamın odasının kapısını kilitlemişti.Ama oda şu anda açık."
"Sana neden inanalım Yeji?Kardeşinle iş birliği yapıp hepimizi öldürmek değil mi planın?"
"Jisoo,yeter bu kadar.Onlar da şu anda korkuyor,evlerinde iki cinayet işlendi."Namjoon,ortalığın daha fazla karışmasını engellemek için araya girmişti.Başarılı da olmuştu,odak noktası değişmişti ve herkes tekrardan kendi arasında konuşmaya başlamıştı.
"Jennie nerede?"Chan,Yeji'nin yanına gelip fısıldamıştı.Katilin hâlâ o olabileceğini düşünüyordu.
"Yukarıda.Soobin'e ona dikkat etmesini söyledim.Ama artık onun katil olduğunu düşünmüyorum Chan."
Elektiriklerin geri gelmesiyle ışıklar tekrardan açılmıştı ve az önce karanlık olan büyük salon şimdi tamamen aydınlanmıştı.Uzun bir karanlıktan sonra gelen aydınlık,herkeste büyük bir şok etkisi yaratmıştı.
Herkes hareket bile edemez bir biçimde büyük salonun tam ortasına bakıyordu.Salonun ortasında,Taehyung ve Jisoo yan yana yerde uzanıyorlardı.Kimseden ses çıkmıyordu,bu da ortamın daha da gerginleşmesine neden olmuştu.Aradan kısa bir süre geçtikten sonra Namjoon olanların farkına varmasıyla dizlerinin kendisini daha fazla taşıyamayacağını hissetmişti.
"Olamaz...Hayır,Jisoo!"
"Jisoo,şu anda bu partideki katilin ne kadar tehlikeli olduğunun farkında değil misin?Katilin kim olduğu umrumda değil,sadece sana zarar gelmesini istemiyorum.Anlıyorsun,değil mi?"
Jisoo,Namjoon'un gerçekten de ona değer verdiğini biliyordu.Fakat katili bulursa,daha fazla kişinin zarar görmesini engelleyebilirdi.Katili bulabileceğini biliyorken eli kolu bağlı oturamazdı.
"Özür dilerim Namjoon,ama onun kim olduğunu bulacağım."
Arkasını dönüp hızlı adımlarla Taehyung'un yanına doğru ilerlemişti.
"Jisoo,bekle!"
Namjoon'u önemsememeye çalışarak Taehyung'un yanına geldiğinde katili nasıl yakalayacaklarının zaten çok açık olduğunu fark etti.Katil her kimse evin tekrar aydınlanmasına göz yumamazdı,bu tüm planlarını bozardı.Bu yüzden de Baekhyun'un sigortaları düzeltmesine engel olmak için oraya gidecekti.
"Baekhyun'un yanına gitmeliyiz,katili orada yakalayacağız,"dedikten sonra Taehyung'un cevap vermesine izin vermeden onu büyük salondan çıkarmıştı.
Baekhyun,sigortanın kapısını aralamış bir şeylerle uğraşıyordu.
"Baekhyun!"
Önce korkmuş bir ifadeyle Jisoo'ya baktıktan sonra fenerini onlara doğrultmuştu.Onları gördüğüne hiç bu kadar sevindiğini hatırlamıyordu.
"Buradasınız!Çocuklar biliyor musunuz,bir anlığına beni katil ile baş başa bırakacaksınız diye korktum,"dedikten sonra rahatlamış bir şekilde güldü.
Jisoo göz devirmişti.Şu durumda bile kendi gibi kalabilen Baekhyun bir takdiri hak ediyordu,fakat tam da şu anda ihtiyaçları olan şey ciddi bir Baekhyun'du.
"Orada neler olmuş?"
"Tahmin ettiğimiz gibi,biri tarafından kasıtlı kapatılmış."
"Hemen düzeltebilir misin?"
"Tabii ki,"derken Jisoo'nun biraz arkasındaki boşluğa bakmıştı."Bu arada,Taehyung nereye kayboldu?"Jisoo endişeyle hemen arkasına baktı,Taehyung yoktu.
"Ben Taehyung'a bakacağım,sen de o şeyi tamir ettiğinden emin ol."
Baekhyun kafasını salladı ve işine geri döndü.Çok uzun sürecek ve zor bir işi yoktu.Her şeyi halletmek üzereyken yanına koşarak gelen kişiyi fark etmesiyle fenerini ona doğrulttu.Soluk soluğaydı ve konuşmakta zorlanıyordu.
"Sana?"
"Baekhyun,sen...iyi misin?"
"Evet,ama neden-"
"Buradan çabuk gitmeliyiz,acele et!"
"Tamam,burada her şey bitmek üzere.İşimi halledip geleceğim."
"Hayır,vaktimiz yok.Birinin Jisoo'yu yerde sürüklediğini gördüm.Ona yardım etmek istedim,ama çok korktum.Lütfen sen de önce kendini düşün,"derken Baekhyun'un koluna yapışmış,onun kolunu ısrarla çekiyordu.
"Jisoo'ya bu işi halledeceğimi söylemiştim,bitirip gideceğim."Kolunu Sana'nın elleri arasından hızla çekmişti.Işıklar yandığında,Baekhyun Sana'ya gülümseyerek baktı ve:
"İşte oldu,şimdi gidelim,"dedi.
İkisi büyük salona geldiklerinde ortalığı kaos içinde bulmuşlardı.Kimisi ağlıyor,kimisi bir çıkış yolu arıyor,kimisi ise yerdeki bedenlerle ilgileniyordu.Baekhyun,Taehyung ve Jisoo'yu öyle görmesiyle elinde tuttuğu kapalı feneri yere düşürmüştü.Katilin yakında onu da öldüreceğini biliyordu ve o anın geleceğini düşünmek dizlerinin titremesine neden oluyordu.
"Bir parti...Cinayet işlemek için çok kötü bir yer,değil mi?"Baekhyun,gözleri yaşlar içindeyken sadece yanında bulunan Sana'nın duyabileceği bir biçimde fısıldamıştı.
"Bu bir ölüm partisi,Baekhyun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
death party|multifandom
Mystery / ThrillerEbeveynleri tatil için yurt dışına çıkan Yeji ve Hyunjin,evlerinde on dört kişilik bir parti düzenlemeye karar verirler.Fakat bu parti sıradan bir parti değildir ve Yeji aralarında bir seri katil olması gerçeğiyle karşı karşıya gelir. mini fic. Geri...