Okul üniformasını düzelterek tekli sırasına oturan kız,oldukça mutlu görünüyordu.Bugün yeni bir okula nakil olmuştu,değişiklik yapmanın ona iyi geleceğini düşünmüştü.
Hızlı bir şekilde arkadaş bulacağından hiç şüphesi yoktu.Eski okulunda öğretmenleri bile onu çok severdi.Yanına gelen siyah saçlı kızı görmesiyle saçını düzeltmişti.Kız gelip önündeki sıraya ters bir şekilde oturdu.
"Selam,okula yeni geldiğini duydum.Ben Hirai Momo."Sana heyecanla kızın uzattığı eli sıkmıştı.
"Ben de Minatozaki Sana."
"İyi bir öğrenciye benziyorsun,neden buraya geldin?"
Sana etrafı kısaca süzdüğünde boyası çıkmış duvarlar,kırık sıralar ve eski püskü bir yazı tahtası ile karşılaşmıştı.Burasının eski okuluna göre daha bakımsız olduğunu kabul etmeliydi.
"Geldiğim okulda zorbalığa uğruyordum,gerçek arkadaşlar bulabilmek istedim."
Momo kaşlarını kaldırarak,alayla gülümsemişti.Kızın dediklerini oldukça komik bulduğu belliydi.
"Arkadaş bulmak için buraya geldin,öyle mi?"
"Neden şaşırdığını anlayamadım."
"Burası Japonya'daki en tehlikeli okul,Sana.Biz burada arkadaş olmayız,herkes birbirinden nefret eder."
Sana siyah saçlı kıza cevap veremeden kız kalkıp gitmişti.
Sana biraz bekledikten sonra ders saatinin yaklaştığını fark etmişti.Fakat sınıfa hiç kimse gelmemişti.Başta teneffüsü sonuna kadar kullanıyor olduklarını düşünse de,dersin başlamasının üzerinden on dakika geçmesiyle sınıftan ayrılmıştı.Diğer sınıflara da göz attığında,hiçbirinde öğrenci bulunmadığını fark etmişti.En alt kattaki kantine inmesiyle herkesin orada olduğunu görmüştü.Büyük ama yıkık dökük kantin öğrenciyle doluydu.Hepsi bir araya toplanmış bir şeye bakıyorlardı.
Yanlarına gelip baktıkları şeye Sana da bakmak istemişti.Fakat yerde yatan bir öğrenci görmeyi hiç beklemiyordu.İçinden çok şaşırsa da,dışarıya belli etmeyerek tepkisiz kaldı.Ardından yanındaki kıza neler olup bittiğini sordu.
"Arkadaşıyla kavga ederken merdivenden yuvarlanmış.Yani arkadaşının söylediği şey bu."
Biraz sonra ambulans sesi duyulunca kalabalık dağılmak zorunda kalmıştı.Yaralı çocuğun gitmesiyle herkes sınıflarına dönmüştü ve ders başlamıştı.Sana sürekli kendisine her şeyin yolunda gideceğini,kimsenin onun öfke kontrolünü zorlamayacağını söylüyordu.
Ama teneffüs geldiğinde sandığından çok daha farklı insanlarla karşılaşmıştı.
Sırasında oturup kitabının boş kenarına bir şeyler karalarken yanına gelen bir grubu fark etmişti.Çok gürültü yaptıklarından
dolayı kafasını kaldırıp onlara bakmıştı.Üzerindeki gözleri fark eden gruptan bir öğrenci üstündeki gömleği düzelterek onu işaret etmişti."Hey,neden bize bakıyorsun?Ölmek mi istiyorsun?"
Sana şu anda sinirlendiğinin farkındaydı ve onlarla laflarsa öfkesini kontrol edemeyeceğini düşünüyordu.Gruptan birkaç kişi daha kıza doğru korkunç gözlerle bakmışlardı,bu yüzden de Sana gözlerini kaçırmıştı.
"Havalı olduğumuzu düşünüyor olmalı."Arkadaki bir kız bunları söylediğinde tüm grup kahkahaya boğulmuştu.Daha sonra Sana'yı bırakıp yine aynı sınıfta yalnız oturan bir çocuğa bulaşmışlardı.Sana böyle tipleri çok iyi bilirdi,kendilerinde bulunan bir özelliğin oradakilerden daha güçlü olduğunu düşünürlerse onlara istediklerini yapabileceklerini sanarlardı.Çünkü eski okulundan atılmasının sebebi tam olarak da buydu.
Son dersin de bitmesiyle eve gitmeye hazırlanan Sana,çantasını toparlıyordu.O sırada günün başında tanıştığı Momo yanına gelmişti.Yüzünde hafif endişeli bir ifade vardı.
"Bana kalırsa bir daha bugünkü gibi davranma,Sana.Böyle davranmaya devam edersen mutlaka seninle uğraşacaklardır."
Sana,Momo'nun söylediklerinin saçma olduğunu düşünerek ve ona söyleyecek bir şeyinin olmadığını düşünerek sessizce kızın yanından ayrılmıştı.Bu okulda ona bulaşabilecek cesarette olan birinin varlığından şüpheliydi.
•••
"Tüm eşyalarınızı aldınız mı?"Momo arkasına dönüp küçük gruba sormuştu.
"Evet aldık.Dur,bekle!"Uzun boylu çocuk Sana'yı kolundan tutup sertçe kendine çekerken gülmeye başlamıştı."Onu unutuyordum az daha!"
Herkes kahkaha atmaya başladığında Sana kendini hırçınca uzaklaştırmıştı.
O günden sonra her şeyin düzeleceğini ve bir daha kendisine bulaşmayacaklarını sanmıştı.Ama Momo'nun uyarısını dinlememekle hata ettiğini kabul etmeliydi.Yaklaşık bir aydır bu gruptan zorbalık görüyordu,ailesi ondan daha fazla olay çıkarmamasını istediği için hiçbir şey yapamıyordu.Kızları yüzünden itibarlarının bozulmasına dayanamayacak olduklarını,zaten şu anda bulundukları yere gelmek için çok çalıştıklarını zırvalamışlardı.Sana ise her şeyden önce paraya değer veriyordu,ailesinin parasını kaybetmesi onun en büyük korkusuydu.
Kızı herkesin bindiği büyük arabaya doğru sürüklediklerinde Sana kendini tutamayarak çığlık atmıştı.Oldukça sesli olan çığlığıyla daha sertçe sürükleyerek onu arabaya bindirdiler.
Momo'nun ailesinin dağ evine gidiyorlardı.Orada Sana ile daha çok eğlenebileceklerini düşünmüşlerdi,başlarının belaya girmesi umurlarında değildi.Zaten kızın onlarla birlikte dağ evine geldiğini kimse bilmiyordu,bilmesine de olanak yoktu.Ailesi meraklanmadan kızı geri götüreceklerdi.
Ama dokuz kişilik grupta,ne kadar ileri gittiklerinin farkında olan bir kişi bile yoktu.Eğlence için gittikleri dağ evinde hepsi ölü bulunmuştu.
Sana titreyen elleriyle uzun boylu çocuğun cebinden telefonunu aldı,babasının numarasını tuşladıktan sonra telefonu açmasını bekledi.Babası sonunda telefonu cevapladığında panikle konuşmaya başladı:
"Baba,herkes öldü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
death party|multifandom
Mistero / ThrillerEbeveynleri tatil için yurt dışına çıkan Yeji ve Hyunjin,evlerinde on dört kişilik bir parti düzenlemeye karar verirler.Fakat bu parti sıradan bir parti değildir ve Yeji aralarında bir seri katil olması gerçeğiyle karşı karşıya gelir. mini fic. Geri...