6-yes,i am the killer

116 18 47
                                    

Yeji kilitli kapıyı açıp çatı katından yüzü ve elleri kana bulanmış bir hâlde dışarı çıkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yeji kilitli kapıyı açıp çatı katından yüzü ve elleri kana bulanmış bir hâlde dışarı çıkmıştı.Dışarıda onu bekleyen iki kız,Yeji'nin her ne kadar katil olsa da bir insanı öldürdüğü için perişan hâlde olduğunu gördüklerinden,ona destek olmaları ve sorumluluk üstlenmeleri gerektiğinin henüz farkına varamamışlardı.Yeji ikisine dönerek meraklı gözlerle sordu:

"Artık güvende miyiz?"

Sana başını sallamakla yetinirken,Jennie korku dolu gözleriyle gülümseye çalışarak "Evet,"demişti.Ardından Yeji'nin arkasından gözüken Seulgi'nin cansız bedenine bakarak bir anda çığlık çığlığa ağlamaya başlamıştı.

"O bunu hak etmedi!"Sana Jennie'nin dedikleriyle şaşkınlıkla ona bakakalmıştı.

"Jennie,ne diyorsun?O altı arkadaşımızı öldürdü.O bir katildi."Daha sonra Yeji'ye dönmüştü."Yeji,sen doğru olanı yaptın.Hepimizi kurtardın."

Yeji bir şey demeden aşağı kata indiğinde bir şeyler arayan Namjoon'la göz göze gelmişti.Namjoon Yeji'yi o hâlde görmesiyle yanına koşmuştu.

"Neler oldu?"

"Katili öldürdüm,Namjoon.Artık güvendeyiz.Seulgi öldü."Namjoon,Yeji'nin dedikleriyle geri geri adımlar atmaya başlamıştı.

"Y-yeji,neler diyorsun?"

"Katil oydu,bize daha fazla zarar verememesi için onu öldürdüm."

"Hayır,katil o değildi Yeji!"

"N-nasıl?"

"Senin zayıflığını kullanarak sana suçsuz birini öldürttüler.Baekhyun ve Soobin'in bulduğu kanıta göre bildiğimiz tek şey katilin Seulgi olmadığıydı."

Yeji başını elleri arasına alarak yere çökmüştü.O da bir katildi,katilin yapacağı işi kolaylaştırmıştı,hatta tamamlamıştı."Ben birini öldürdüm.Masum birini..."Çaresizce aynı cümleleri tekrar etmeye başladığında Namjoon ne söyleyeceğini bilememişti.Arkada kalan ve onları dinleyen Baekhyun,Namjoon'a fısıldayarak Yeji'nin de artık bir şüpheli olduğunu söylemişti.

"İşimize geri dönmeliyiz,Namjoon."Baekhyun'un söylenmesiyle ikisi de işlerine geri dönmüşlerdi.

Yukarı kattaki aramalarını bitiren Soobin ve Chan aşağı kata ellerindeki telefonlarla dönmüşlerdi.Yaptıkları arama iyi olmalıydı ki,telefonları sonunda bulabilmişlerdi.Fakat suratları asıktı,aşağıdakiler de sorunun ne olduğunu anlayamamışlardı.

"Sorun ne?"Baekhyun endişeyle onlara döndüğünde ikisi önce birbirlerine telaşla bakmışlardı,daha sonra Chan konuşmaya başlamıştı:

"Hepsi mahvolmuş,hiçbiri çalışır durumda değil."

"Kahretsin!"Namjoon sinirlerine hakim olamayarak önündeki sandalyeye bir tekme savurmuştu.Daha sonra biraz düşününce aklına Baekhyun gelmişti."Baekhyun bunları tamir etmeyi başarabilirsin,öyle değil mi?"

death party|multifandomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin