Capitolul 1

858 37 2
                                    

Ma indrept spre banca mea cand aud:

-Tania

Cunosc acea voce, e vocea care ma facut sa sufar, e vocea din vina careia am plans nopti intregi, e vocea persoanei cu care nu am mai vorbit de aproape un an, e vocea persoanei pe care am iubit-o acum catva timp, e vocea lui Cristi.

Nu imi vine sa cred, nu am mai vorbit de nu mai stiu cat timp si el se trezeste dintr-o data sa imi vorbeasca.Oh Doamne.Totusi o sa ii raspund sa nu fiu rea, poate vrea sa isi ia la revedere ca pleaca pe luna, Doamne ajuta.

-Da.spun eu

-Ce faci?

De ce ma intreaba dintr-o dat ce fac,ce Doamne iarta-ma vrea de la viata mea?

-Bine,tu?

-Bine,am vrut sa iti zic ca am vazut aseara...

Nu reuseste sa termine deoarece cativa colegi intra in clasa si tipa ca vine doamna diriginta.

-Imi spui in pauza!ii zic eu.

-Bine.

Toata ora am fost aleatorie cu lectia gandindu-ma la ce a vrut sa imi spuna.Singurele momente la care am fost atenta au fost cand am tras biletele pentru cadourile de Craciun.Din fericire eu a trebuit sa ii iau cadou Vanessei, una din cele mai bune prietene ale mele alaturi de Cara si Dariana.

Cand s-a terminat ora am mers la banca lui Cristi si l-am intrebat:

-Ce voiai sa imi spui mai devreme?

-Aaa,pai...am vrut sa iti spun ca...a...ca am vazut o poza cu verisorul tau si e foarte dragut.

-Aham,mersi.

Pe bune,dupa un an de tacere mi-a spus doar ca vara-miu e dragut.Pf...

Imi strang lucrurile si plec la mall sa ii cumpar cadou Vanessei.

*A doua zi*

Toti ne-am batut cu zapada apoi diriga ne-a tarat in clasa pentru a ne primi cadourile.

Vanessa a primit un CD cu Bruno Mars si un tricou cu Nirvana, Dari un poster,o pereche de pantaloni si doua bluze,una cu o inimioara si una cu 5SOS, iar Cara un tricou cu Pink si un lantisor.

-Tania!O aud pe diriga.

-Prezent!Radpund eu mai mult adormita

-Vino sa iti iei cadoul.

In sfarsit,credeam ca nu il mai primesc.

Dupa ce mi-a dat un plic care cica era cadoul meu mi-a spus:

-Aseaza-te in banca si nu-l deschide pana cand geamurile si usa nu sunt inchise,iar noi nu avem urechile acoperite cu palmele.

-Ce o sa ma manance?

-Nimic!mi-a raspuns diriga razand.O sa iti placa si la cum te cunosc o sa incepi sa tipi de fericire, iar noi nu prea vrem sa surzim.

-Okey...

Am deschis plicul nesigura si cand l-am deschis mi-a scapat un tipat de fericire.

-Ce ai primit?ma intreba toata clasa in cor

-Un bilet VIP la One Direction!Aaa!

-Acum ca toti v-ati primit cadourile puteti pleca.La revedere si vacanta placuta!ne spune diriga iesind din clasa.

Toti am mers la pizza si am facut o mica petrecere.

Un nou începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum