Capitolul 18

218 16 0
                                    

*Cara povesteste*

Eu si Harry am ramas fara benzina fix in mijlocul pustietatii. Bine ca a trebuit el sa incerce un drum nou.

-Harry,imi e frig si foame. Suntem aici de patru ore si nu a trecut nici dracu. Plus ca ne-am ratacit si nu putem sa coboram din masina pentru ce e noapte.

-Scuze, am crezut ca asa vom ajunge mai repede.

-O singura zi in care nu imi iau incacatorul si se intampla asta. Uraaa

-Chiar imi pare rau

-E okey

-Cum de azi ai fost asa relaxata si nu ai tipat la mine deloc?

-Nu stiu, cred ca am avut o zi buna. Dar tu?

-Nu ai fost intepata. Vi in Londra, nu?

-Nu stiu, nu cred

-De ce?Anglia e super

-Nu stiu. O sa fiu departe de casa

-O sa fi cu Tania. Acum zi adevarul

-Asta e adevarul

-Ba nu, stiu ca vrei sa mergi in Londra

-Ba nu

-Cara

-Okey, adevarul e ca nu cunosc pe nimeni acolo si nu vreau sa plec asa departe de cei pe care ii iubesc

-O sa vi sa ii vezi

-Dar mai e si...

-Nu imi zice de prietenul tau, pentru ca stiu ca te-ai despartit de el

-De unde sti asta?

-Eu stiu totul. Eu sunt motivul, nu?

-Nu

Da evident ca el e motivul, dar nu creau sa ii recunosc asta. Nu am niciun chef sa ma cert zilnic cu el pentru ca e prost.

-Cara

-Okey, da. Nu vreau sa merg acolo si sa ma acomodez si dupa sa plec acasa pentru ca tu esti enervant.

-Promit ca o sa incerc sa nu te enervez, dar nu renunta la Anglia pentru ca nu vrei sa stai in preajma mea, te rog

-Dar de ce iti pasa, oricum

-Pai ma gandeam ca ar fi frumos sa ne intelegem si noi. Plus ca Taniei i-ar fi dor de tine.

-Mda...

-Deci?

-Deci vin. Uite o masina

Eu si Harry am iesit repede din automobilul Taniei si am facut cu mana soferului din cealalta masina. Cand aceasta s-a oprit din ea au coborat Tania si Liam.

-Domne cat de mult ma bucur ca sunteti bine!Sa nu mai plecati asa pentru ca o sa fac infart.spune Tania lundu-ma strans in brate.

-Ce s-a intamplat?intreaba Liam

-Am ramas fara benzina, iar telefoanele noastre au ramas fara baterie.ii lamureste Harry.

Dupe ce am convins-o pe Tania ca masina eu nu va pati nimic pana dimineata cand ii vom pune benzina am plecat spre apartament. Dupe ce eu si Tania am coborat Liam si Harry au plecat la hotel. Maine va trebui sa imi fac bagajele si sa le spun parintilor ca plec in Londra asa ca ma culc pentru ca va fi o zi nasoala.

Un nou începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum