Capitolul 5

397 21 0
                                    

M-am trezit de dimineata pentru ca se implinisera trei ani de cand eu si Cristi eram un cuplu si urma sa ne intalnim.

-Da, Cristi.raspund eu feticita.

-Buna, Tania!

-Buna!

-Ce faci?

-Bine, tu?

-Nu prea bine, stiu ca azi facem trei ai, dar imi e foarte rau.Putem sa ne vedem maine?

-Oh...sigur.Sa te faci bine!

-Okey.

-Daca ai nevoie de ceva sa imi spui,da?

-Bine,pa.

-Pa.

-Te iubesc!

-Si eu!

Dupa i-am inchis m-a sunat Cara.

-Buna, Tania!

-Buna!

-Ce faci azi?

-Nimic, trebuia sa ma vad cu Cristi, dar i s-a facut rau.

-Ahaaa.Pai nu vrei sa mergem noi in Afi daca tot nu ai treaba?

-Ba da.

-In 30 de minute e bine?

-Da,pa.

-Pa.

Cand am ajuns in Afi Cara se comporta ciudat,se grabea sa mergem in Reserved,iar ea ura magazinul ala si cumparase doua cafele,iar ea nu mai bea cafea. Ceva nu era bine...

-Spune-mi ce naiba ai!ii zic eu.

-Adica?

-Tu urasti magazinul as... nu am putut continua deoarece l-am vazut pe Cristi cu o fata.Cara, ala e Cristi sau nu mai vad eu bine?

-El e.Hai.

-Unde?

-Sa vorbim cu iubiteleul tau care e bolnav si pentru a se vindeca vine cu toate centuristele in mall.

-Nu vreau sa fac o scena aici. O sa ma despart de el diseara.

-Eh,eu vreau sa fac o scena.Avem si cafea...

-Hmmm...sunt destul de nervoasa pentru ce a facut. Iar fata aia nu merita sa o minta incontinuare.

-Deci hai.

-Ce faci Cristi,nu iti mai e rau?il intreb cand ma apropii de el.

-Tania?zice el surpins mai mult ca o intrebare.

-In carne si oase.Deci ce faci aici?Si cam cine se presupune ca e ea?

-Eu sunt iubita lui.

-Oh, ce dragut. De cand sunteti impreuna?

-De trei luni.Dar tu cine esti?

-Nimeni important,iubita lui de trei ani.

-Poftim?!

-Da,mi-a zis ca ii e rau si nu putem sa ne vedem.

-Esti un magar!spune fata dupa ce i-a dat o palma plecand nervoasa.

-Tania imi pare rau!Chiar...

-Opreste-te,esti un ..., un... Pfff, nici nu am cuvinte sa te descriu.Am plecat.

-Tani stai!

-Lasa-ma dracu in pace. Nu vreau sa te mai vad.Oh da, cadoul de despartire.spun turnandu-i cafeaua in cap.

-Si asta de la mine.zice Cara facand acelasi lucru.

-De unde ai stiut?o intreb cand ne departam.

-Ce sa stiu?

-Nu mai fa pe proasta si spune-mi de unde ai stiut ca e aici!

-Nu am stiut!

-Cara pe mine nu ma pacalesti,okey?!Stiu ca urasti magazinul asta si ca nu iti place sa mergi in el si mai stiu si ca urasti cafeaua asta.

-Ba nu, iubesc cafeaua asta si magazinul.

-Cara!

-Okey.Mi-a dat cineva niste poze in care era cu tipa asta si mesaj cu cand si unde se duceau.

-Cine?

-Nu stiu, uita-te si tu.zice aratandu-mi niste poze si niste mesaje.

Scrisul ala imi era cunoscut...Normal,el era,doar m-a avertizat ca nu e bine sa fiu cu Cristi pentru ca mai devreme sau mai tarziu ma va face sa sufar din nou. Si inca o data trebuia sa ii dau dreptate. Asta se intampla prea des in ultimul timp.

-Trecand peste,hai la cumparaturi. zic eu nevrand ca Cara sa se prinda ca stiu de la cine sunt pozele.

-Nu esti suparata sau ceva?

-Ba da, dar m-am pregatit pentru asta de acum trei ani.Stiam ca se va intampla ceva de genul asta.

*Dupa cateva ore*

-Da,promit ca nu fac nimic prostesc.Acum am intrat in apartament,nu m-am dus la ai mei. spun a zecea oara de cand vorbim la telefon.

-Pa,sa ma suni.spune ea.

-Okey.

Dupa ce i-am inchis Carei am lasat cumparaturile jos si m-am asezat pe canapea.Fix atunci a sunat cineva la usa. M-am indrept spre usa si cand am deschis-o am ramas surprinsa, el statea in prag.Stiam ca e in oras si ca ii trimise-se alea Carei,dar nu ma asteptam sa vina aici.Mai aveam un pic si tipam de fericire. Era aici sa ma sustina,sa ma ajute sa trec peste faza cu Cristi si asta ma bucuram mult pentu ca vorbitul pe Skype nu m-ar fi ajutat prea mult. In acei trei ani imi fuse-se dor de el,chiar daca vorbeam mai mereu.

Un nou începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum