Capitolul 24

196 14 0
                                    

Perspectiva Carei

Pentru ca toti au plecat deja am sfarsit intr-o masina cu Tania, Liam si Harry. Minunat. Petrecerea asta nu va fi asa reusita daca cretul va sta pe langa mine sa ma enerveze.

-Nu am loc.spune el

-Stai pe 2 scaune in puii mei, cum sa nu ai loc?!

-Pai nu am.

-Aveti un compas?ii intreb pe Liam si pe Tania care stau pe scaunele din fata

-De ce am avea un compas?!intreaba Liam

-Nuu!tipa Tania. Clar nu vei primi un compas. Si daca as avea nu ti-as da.

-Dar de ce?! Vreau sa fac un cerc,spun eu inocenta. Liam putem opri la o librarie, te rog?

-Sigur, cred...

-Nu, Liam. Nu o sa oprim.

-Dar am nevoie de un compas sa fac un cerc.

-Cara, scumpo, eu am inventat faza cu compasul pentru Carina. Deci nu vezi compas.

-Despre ce tot vorbiti? intreaba Harry

-Nu e treaba ta.

-Gata cu cearta sau promit ca o sa folosesc metoda placii! ne ameninta Tania.

-Ce e aia? intreaba Liam confuz

-Carei i se confisca placa, iar lui Harry ii fac parul cu placa.

-Ce amenintare buna!

-Vrei sa zici malefica. il corecteaza Harry pe Liam

-Cretul are dreptate!

-Notam in calendar, astia doi au fost de acord, uraa!

Atunci am ajuns la minunata petrecere numita ''After Glow'' unde toti, inclusiv noi, purtau ceva neon. Tania purta o rochie roz, Liam avea tricoul portocaliu, eu un top scurt verde deschis iar Harry adidasi galbeni, toate acestea fiind culori neon. Mai trebuia sa purtam si niste bratari si sa ne pictam cu vopsea.

Dupa cateva minute prietenii mei ''draguti'' au disparut in multimea de oameni.

O ora mai tarziu alcoolul imi curgea prin vene si ma facea sa ma simt putin agitata. Dansam cu un baiat pe care nu il cunosteam cand de odata, am simtit cum mainile lui imi parasesc spatele. Evident Harry il doborase pe saracul tip stricandu-mi distractia. Mainile lui si-au gasit locul pe talia mea, unde se potriveau perfect. Am inceput sa dansam foarte aproape, mult mai aproape decat imi imaginam ca e posibil ca doi oameni sa fie.

Mi-a soptit ceva la ureche, dar l-am ignorat si am incercat sa ma departez de el, dar mainile lui erau prea stranse pe corpul meu.

-Unde pleci? ma intreaba el

-Departe de tine. Am nevoie de ceva de baut.

-Stim amandoi prea bine ca nu vrei sa pleci de langa mine. Te-ai simtit bine, recunoaste!

Asa era. Ma simteam bine si nu voiam sa plec de langa el...vreodata.

-Nu recunosc nimic! spun eu uitandu-ma la el

-Mi-am tras mana din mana lui si in loc sa plec fara el l-am apucat de brat si l-am tras dupa mine prin multimea de oameni.

Ne indreptam spre spatele clubului. Ajuns afara, Harry voia sa ma intrebe ce se intampla, dar l-am intrerupt impingandu-l in peretele rece si sarutandu-l.

Dupa cateva secunde de ezitare a inceput sa ma sarute inapoi, intorcandu-se ca eu sa fiu lipita de perete, picioarele mele gasindu-si locul in jurul taliei lui.

Cateva minute mai tarziu ne-am oprit pentru ca am ramas fara aer.

-Nu ma asteptam la asta niciodata. spune Harry

-Sunt plina de surprize, ce pot sa zic...

-Cred ca ar fi mai bine sa plecam, nu? intreaba zambind

-Oh, ba da.

M-a luat de mana si am mers spre Range Rover-ul lui. Dupa ce a condus cateva minute a tras pe dreapta. Era frustrant, foarte frustrant.

-Nu mai rezist... Da-ti tricoul jos acum! imi spune el

-Ce nerabdator.

-Doar pentru tine. spune pupandu-mi mana

-Ce gentleman avem aici.

-Doar pentru putina vreme, draga mea.

Spunand asta, m-a aruncat pe bancheta din spate si a sarit peste mine dandu-mi tricoul jos.

-Nici nu sti cat am asteptat sa fac asta. spune razand

-Pot sa-mi inchipui.

-Dar si tu ai asteptat asta. zice in timp ce isi da tricoul jos, Nici nu trebuie sa-mi raspunzi, stiu deja la ce te gandesti.

Am inceput sa rad si imediat am fost acaparata de saruturile lui pe pielea mea calda.

Un nou începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum