Capitolul 10

298 15 0
                                    

Dupa cateva ore in sufragerie-Tania pov.

-Louis, deschide ușa.ii spun eu

-Nup, inca putin.

-Te rog!

-Nu acum!

-Ma duc pana la baie. Daca nu sunt deschisi cand ma intorc ma supar pe tine.

-Mbine...

-Louis

-Am zis mbine adica da!

-Mhm..

Cand am iesit din baie Louis nu era nicaieri.

-Unde e?il intreb pe Liam nervoasa.

-A plecat si ne-a incuiat aici. Dar a lasat cheia de la balcon.

-Am si alte chei de la intrare.

-Le-am cautat eu,nu sunt.

-Cand pun mana pe el ... nu stiu ce ii fac dar nu ii va place.

-Te ajut. Ma duc sa ii deschid.

In balcon-Cara pov.

Nu mai pot, au trecu trei ore si aia nu ne-au dat drumul. Si se mai aude si un zgomot ciudat.

-Ce s-a auzit? il intreb pe Harry dandu-ma mai aproape de el.

-Oh acum vorbesti cu mine.

-Serios,ce naiba se aude?!

-Probabil idiotii aia. Prefate ca dormi si atunci cand deschid usa si zic "Acum" ridicate si fugi, bine?

-Okey...spun nesigura.

L-am ascultat pe Harry si m-am prefacut ca dorm. Am auzit usa deschizandu-se, dar nu am facut nici o miscare pana la semnalul lui Harry. Cand a zis "acum" m-am ridicat si am fugit spre usa reusind sa scap.

Tania povesteste

-Taniaaa!! am auzit-o pe Cara tipand

-Daa

-De ce dracu m-ai lasat acolo?

-Pai Louis a zis ca sunati cand vreti sa iesiti si am crezut ca

-Telefoanele noastre sunt la el!

-Scuze, nu am stiut! Iti dai seama ca nu te-as fi lasam acolo.

-Mda, superb.

-Scuze. Unde e Liam?

-De unde sa stiu eu?!

-Pai el v-a deschis,ar trebui sa stii.

-A pai l-am incuiat pe balcon cu Harry crezand ca e Louis.

-Deschidei.

-Nuu.

-Atunci da-mi cheia sa ii deschid eu.

-Dar vreau si eu un minut de liniste, iar cu Harry prin preajma nu o sa am parte de nimic.

-Cara

-Bine...cedeaza ea.

Dupa ce am luat cheia de la Cara si i-am deschis pe baieti am mers toti in sufragerie.

-Unde sunt restul? intreaba Harry

-Au plecat si..

-Nu pleci si tu?il intreaba Cara pe Harry intrerupandu-ma.

-Nu!zice el.

-Prea bine, plec eu atunci!

-Bine

-Puteti sa incetati si sa ma ascultati?! Nici unul nu pleaca de aici pentru ca Louis ne-a inchis. Daca aveti chef de cearta luati-va o camera! le zic eu suparata.

-Nu trebuie sa ne luam o camera pentru a ne certa, avem nevoie de o camera ca sa facem alte chestii, spune Harry rânjind spre Cara.

-Termina! tipa Cara.

-De ce?! Nu ne-ar trebui o camera daca am vrea sa facem curat in ea sau sa vorbim ca niste oameni normali?

-Da, da, sa vorbiti.Stiu eu cum ati vorbi!spune Liam.

-Taci! zic Cara si Harry in acelasi timp. Inceteaza,nu ma mai imita!Eu te imit sau tu pe mine?!

-Observ ca nu va potoliti si nici nu va duceti dracu in alta camera asa ca o sa plec eu. Noapte buna!! tip trantind usile.

Tipetele au continuat timp de cateva ore si desi aveam castile in urechi tot ii auzeam. Cum naiba o sa traiesc eu cu astia in casa nu stiam. Sincer pur si simplu erau asa de ahhh...o sa ii omor. O, am uitat sa precizez ca ma gandesc sa o intreb pe Cara daca vrea sa vina cu noi in Londra pentru ca mi-ar fi dor de ea daca ar ramane aici. Desigur, daca accepta o sa ma asigur ca vom izola fonic camerele pentru ca nu o sa rezist mai mult de doua zile cu ea si Harry. Decat daca o sa am noroc si se cearta din dragoste. Da sigut,poate la pastele cailor o sa am asemenea noroc. Trebuie sa recunosc ca ar fi draguti impreuna. Hmmm Cara si Harry..

Un nou începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum