Capitolul 3

540 24 0
                                    

Dupa cateva ore de neuitat petrecute pe scena cu Liam care mi-a dedicat mai multe melodii, au inceput sa cante 5SOS, iar noi am mers in culise.

-Buna!Eu sunt Liam, mi-a spus el.

-H...Hei!Eu sunt Tania,
incantata.raspund eu timida.

-Si eu. Probabil vrei sa stii de ce te-am
luat pe scena si cum de vorbesc romana, nu?

-Cam da.

-Deci, fara deci, ideea e ca bunica s-a nascut aici, apoi in tinerete s-a mutat in Anglia. Iar atunci cand eu, Ruth si Nicola am crescut, ne-a invatat. Plus ca Zayn ne-a obligat sa invatam romana, pentru ca ii place mult tara asta. Si te-am luat pe scena pentru ca am auzit ce ii spuneai amicului tau despre mine si desi o sa sune ciudat chiar am simtit ca spui adevarul. Si inca o chestie ciudata e ca pur si simplu atunci cand sunt cu tine nu mai imi pasa de restul lumii.Cand cantam nu ma gandeam decat la tine. Desi nu stiu nimic despre tine ma simt de parca te cunosc de o viata intreaga si e ciudat. Ar fi gresit sa zic ca asta e dragoste la prima vedere?

-Nu, si eu simt asta.

Am inceput sa vorbim despre vietile noastre si ne-am impartasit secrete pe care nu multi le stiau.

-Daca sentimentul asta e atat de puternic acum, asa va fi si peste cativa ani. Peste 5 ani, cand o sa ai 20 o sa avem un alt concert in Romania si daca te voi iubi si atunci iti voi trimite 2 bilete la concert. Iar daca vei veni cu o fata asta va insemna ca nu m-ai uitat si daca vii cu un baiat va insemna ca el va fi alesul. Okey?

-Desigur!

-Aici ai numarul meu. In caz ca ai nevoie de ceva suna-ma. Bine?

-Okey,mersi!

-Nu o sa te uit, sper ca stii asta.
Ceea ce el nu stia era ca nici eu nu o sa-l uit, niciodata.

Când m-am intors la locul meu concertul era aproape terminat, iar Cristi a inceput interogatoriul.

-Unde ai fost?

-In culise.

-Cu cine?

-Cu Liam.

-Si ce ati facut acolo?

-Am vorbit.

-Despre...?

-Despre vietile noastre, despre ce naiba ar putea vorbi doi oameni care abea s-au cunoscut, genius?!

-Lasa, nu te mai preface.Stiu eu ca am fost subiectul principal.

-In visele tale.

-Nu, nu. In viata reala.

-Nu confunda, adica stiu ca tu esti paralel cu realitatea, dar totusi exista o diferenta intre vise si realitate.

-Haha, deschide geamu sa intre gluma.

-Geamurile sunt deschise, esti tu prea fraier sa gusti gluma.

-Mergem?

-Dap.

-Autobuz sau tramvai?

-De data asta cu autobuzul. Nu mai calc in tramvai prea curand.

-Hai ma ca nu a fost asa rau

-Nuuu, decat mosii si babele care puteau de vai mama lor.

Un nou începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum