♡Chuuya, Dazai ile nasıl yaşamaya başladığını bilmiyor ama Chuuya bu durumundan gayet memnun. Dazai ile olan ilişkisini inkar eder ama kendini Dazai ile aynı yatağı paylaşırken bulur.
♡Dazai, Chuuya'nın gardıropuna hayran kalır. Chuuya'nın o kadar çok kıyafeti ve ayakkabısı var ki, Dazai çaktırmadan kendi kıyafetlerini Chuuya'nın gardıropuna atar. Birkeresinde Chuuya yarı uykudayken Dazai'nin kıyafetlerini giyer ve onlarla çalışmaya gider. Mafya da herkes onunla dalga geçip ifşasını almışlardı. Dazai yine de Chuuya'yı kıyafetlerinin içinde görmeyi seviyor çünkü çok büyük görünüyorlar ve Chuuya her zamankinden daha küçük ve sevimli gözüküyor.
♡İkisi de sabah insanı değil ama Chuuya, Dazai'den daha işlevsel.
Chuuya, Dazai'nin duşa düşmediğinden emin olduğunu, dişlerini fırçalarken elini tuttuğunu,
Chuuya'nın, Dazai'yi kahvaltı için kaldırıp Dazai'nin uykulu hali ile tuvalete gitmek yerine pencereden atlamaya çalıştığını hayal edin.♡Bazı günler Dazai her şeyi siktir et der ve Chuuya'ya sarılır ve yataktan çıkmasına izin vermez. Chuuya yataktan çıkmaya çalışır, Dazai'ye bağırır ve hatta ona birkaç kez vurur. Ama yeteneğini harekete geçiremediği için bu işe yaramaz. Sonunda pes eder. (eğer gerçekten önemli bir işi yoksa) beline sarılır, bacaklarını Dazai'ye dolaştırır ve geç saatlere kadar uyurlar.