♡Chuuy'nın oldukça kolay ve hızlı bir şekilde kıskandığını hayal ediyorum çünkü şimdiye kadar ona yakın olan herkes onu öyle ya da böyle terk etti.
♡Tam olarak neyi kıskandığına bağlı olarak, bundan habersizdir.
Kıskançlığını belli etmek istemediği için küçük şeylere daha çabuk sinirlenir♡Bazen küçük şeyleri kıskandığında başkalarının yanında somurtkandır ve başkalarının onun kıskandığını anlaması kolaydır.
♡Konu Dazai olduğu zaman Dazai'nin onunla dalga geçmemesi için kıskançlığını yatıştırmaya çalışır.
♡Kendi kıskançlığıyla yüzleşmesi için biraz zamana ihtiyacı var ama kendisiyle barışık olduğunda ve bunu önemli gördüğünde, onu neyin rahatsız ettiğini açıkça belirtiyor ve Dazai ile yüzleşiyor.
♡Kendisi farkında olmadan Dazai'ye karşı biraz daha sahiplenici çünkü genellikle toplum içinde çok fazla sevgi gösterme taraftarı değil.
♡Dazai'yi herhangi bir nedenle kıskandığında, kesinlikle yatakta zirvededir ve intikamını alır. Dazai gizlice buna bayılır.
♡Dazai bilerek Chuuya'yı kıskandırır çünkü bunun çok sevimli olduğunu düşünüyor.
Dazai sırıtarak bar taburesini yaklaştırdı. "Chuuya, bahsettiğim kadınları kıskanıyor musun?"
Chuuya kıkırdadı. "Tanrım hayır! Sen onlar için tam bir odunsun!"♡Dazai'yi biriyle görürse ve kıskançlığına yenik düşerse Dazai'nin dibinden ayrılmayacak ve karşıdaki kişiye sinirli bakışlar atacak.
(Dazai kıskandığını anlayabiliyor ama hoşuna gittiği için bunu devam ettiriyor)♡Baş başa kaldıklarında trip atıp somurtuyor. Dazai, o'nu kucaklayarak gönlünü almaya çalışır.