♡Dazai her zaman küçük bir pislikti, Chuuya sinirlenene ve bir şeyi kırana kadar Chuuya ile alay ederdi.
♡Kouyou, Chuuya'yı dikkatsiz olduğu için azarlardı.
♡Mori her zaman bunu görürdü ve Dazai'yi bir pislik olduğu konusunda hafifçe alay ederdi.
♡Ama ikisi de inatçı ve hiperaktif olduğu için Mori, genelde ikiliyi azarlamayı asla başaramazdı, bu yüzden bazen onların boktan davranışlarına teslim olurdu.
♡Dazai'yi küçükken eline alan Mori'ydi ve o zamandan beri ondan ayrılmadı.
♡Chuuya, Ozaki'nin süslü doğasını kopyalamak için şapka takıntısına kapıldı.
♡Chuuya, Mori'nin şarap dolaplarından birine girdiğinde şarabın ilk tadına vardı: Yakalandığı zaman "Ane-san bunun onun mutluluk suyu olduğunu söyledi" dedi.
♡Bir keresinde, Chuuya sinirliydi ve yeteneği ile tavanda baş aşağı oturuyordu ve Dazai onu dürttü ve yere düşürdü.
♡bir sürü küfür ve kavga çıkarıyorlardı.
♡disiplinleri sadece Ozaki'nin onlara ekstra işler vermesiydi.
♡ Mori daha küçükken onları disipline edemediği için sinirleniyordu.
-İlk ne zaman tanıştıklarına gelince...
♡"Chuuya-kun, antrenman partnerinle tanışmanı istiyorum. Ougai-dono ile kalıyor."
♡10 yaşındayken, iki çocuk ilgisizce birbirlerine baktılar.
♡Dazai Osamu kızıl saçlıya baktı.
♡Nakahara Chuuya esmere baktı.
♡Dazai, kararlı bir açıklama yapmadan önce yeni tanıdığını inceledi.
♡"Kısasın."
♡Ve böylece yıllarca süren rekabet başladı.