♡Kapıda veda öpğücüğü şarttır. Dazai, Chuuya'dan bir öpücük almadan önce dışarı çıkmasına izin vermez. İlk başta Chuuya çok utandı ve şiddetle direndi ama her zamanki gibi pes etti ve teslim oldu. Dazai, Chuuya'nın bunu otomatik olarak bir süre sonra düşünmeden yapmasına şaşırır ve daire girişinde onu kızararak bırakır (piç smile Dazai)♡Chuuya yemek pişirir çünkü Dazai'yi 5 metre ateşe yaklaştıran da kim? İtiraf etmeliyim ki Chuuya bu konuda oldukça iyi. Hangi malzemelerin neyle uyumlu olduğunu biliyor. Aynı şey şarap için de geçerli. Dazai asla yüksek sesle söylemeyecek ama Chuuya'nın yaptığı her şeyi gerçekten çok seviyor ve ona şaka olarak satın aldığı pembe önlük ile görmek Dazai'ye çok iyi geliyor. Chuuya onun için bir akşam yemeği bıraktığı zaman çok daha iyi oluyor ve kalbi hızlanıyor. "Düzgün yemek yemelisin seni boktan bandaj israf makinesi!!!"
♡Evin her yerinde eşleşen eşyaları var. Dazai hepsini eve yavaş yavaş soktu. Chuuya aniden her zamanki terliklerinin gittiğini ve onların yerine Dazai'nin satın aldığı ve aynı zamanda mutlu bir şekilde giydiği tüylü, parlak bir canavar olduğunu keşfeder. Ama hepsi o değil. Bir sabah dişlerini fırçalarken eşleşen diş fırçalarını, bornozlarını ve daha sonra mutfak da yemek çubuklarını, kaseleri fark ediyor... Dazai bir gece ansızın ortağına iki eşleşen viski bardağı ile sürpriz yapar. Chuuya da sesini çıkarmıyor ama işten sonra her gece oturup o iki bardakla sessizce içiyorlar.