🌸
✞Onunla yaşadığım her şeyden sonra sıcaklığı ile uyanıyor; ne olduğunu anlamadan kendimi kucağında banyoya giderken buluyordum. Beni yıkıyor, giydiriyor, hediyelere boğuyordu.
Bu durum beni feci şekilde tahrik ediyordu sanırım.
Yine de bazen korkmuyor değildim. Evet, ne kadar ki kendime 'Hızlı ilerlememiz umrumda değil' diyerek teselli etsem bile umrumdaydı işte. Zihnimdeki düşünceleri geri plana atarak temkinli olmaya çalışıyordum. Kendi kendime, ne yapıyorsun sen? Diyerek bundan uzaklaştırmaya çalışsam bile, beceremiyordum.
Bakışlarını üzerimden ayırmaması beni deli ediyordu.Evet, evet çok hızlı gidiyorsun Jeon? Bu yüzden herifle 3 kez seviştin zaten? Yoksa dört müydü?
Bana verdiği tat olan acı, bana zevk olarak geri dönüyor olması bile kafamı karıştırması için güzel bir sebebdi. Bana her dokunduğunda, zihnimdeki yılan zevkle tıslıyor; zehrini kanıma akıtarak beni şehvetin kanlı tadını almama izin veriyor, kendisine bağlı kılmak için gereken her şeyi yapmaktan çekinmiyordu.
Korkuyordum evet, lâkin kimin sikindeydi ki? Onu tanımıyordum fakat beni kendisine iten bir şeyler vardı keza kurdum da onu istiyordu.
Garipti.
Şimdi ise, omurgamda hissettiğim öpücükle-yorgun oluşumu umursamadan- gözlerimi aralamıştım. Dudakları usulca omzuma kadar çıkıyor sonra tekrar aşağılara iniyordu, bazen dövmemin üzerine küçük ısırıklar bırakıyordu. Alt dudağıma geçirdiğim dişlerimle öylece duruyordum. Merak ediyordum ne yapacağını.
Eli usulca belime kaydı, geri yanıma uzandığında belimdeki elini çekmek gibi bir düşüncesi yoktu; diğer elinin parmaklarıyla saçlarımı geriye ittirmişti. "Benim yatağımda, benim izlerimle", bakışları bacağıma kayarken birkaç saniye bakıp, ardından elini bacaklarımın açıkta kalan yerlerinde gezdirmeye başladı. "Çok güzelsin Jungkook,".
İtirafı karşısında titredim.
Bana güzel diyordu, kendisinden haberi var mıydı? Sikeyim ki vardı ve bunu nasıl kullanması gerektiğini çok iyi biliyordu. Bana dünyanın en güzel insanıymışım gibi konuşuyordu; kendisinin Tanrı olduğundan bihabersiz.
Kafasını boynuma gömerek içine derin nefes çekip; mühür yerime ıslak öpücüklerini sıraladı. Mühür yerim hassas olduğu için huylanırdım hep, şu an olduğu gibi.
"Taehyung", diyerek sızlandım, son kez boynumu öpüp geri çekildi. Zarif elleri sırtımı okşuyor; soğuk parmaklarını sırtımda gezdiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙆𝙞𝙨𝙨 𝙢𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙚
Fanfiction{Bir süre ara verildi} ✞ Delta Jungkook, şekerli lolipoplara, çilek tadında olan tüm sakızlara bayılırdı, özelikle sigma Kim Taehyung'un kucağına ✞ • Devilish ficimden alıntılar olacak.