12/-✞

3.3K 213 67
                                    


Selammmmmmmm<<<<<<3333333

Geciktiğim için üzgünüm :(
Özel hayat işte sikti attı beynimi

Yorum yapın☹️

{M}- Çok fazla smut, gereksiz çok
{S-Jk} ;)

Zayn- Icarus Falls-
smut olan kısımları şu albümü dinleyerek okuyun LÜTFEN
Özellikle- Entertainer

Zayn- Icarus Falls- smut olan kısımları şu albümü dinleyerek okuyun LÜTFENÖzellikle- Entertainer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Unutma Kim, her yanlış kelimende, için daha fazla titrer"

***

Garip ortamlar, her zaman canımı sıkan en büyük etkenlerden biri olmayı- her koşulda başarıyordu. Bunu sadece cümle olsun diye veya kelimeler yığını olsun diye söylemiyordum. İlk sikişmem bile beni bu kadar garip hissettirmemişti.

Orta yaşlı kişiler arasında sıkışıp kalmak yerine, evinde benimle yiyişebilmek şansı varken, burada oturmuş karşı masadaki sinir bozucu ifadesiyle yüzüme bakıyordu. Yakışıklıydı, güzeldi, çekiciydi, siktiğimin lügatinde bulunan tüm güzel kelimeler ona aitmiş gibiydi.

Aurası, feromonları baş döndürücüydü.

Yine de ona olan öfkemin güzelliğine bakarak geçmeyeceğini iyi biliyordum; rahatsız olduğumu anlayan annem şakağıma bastırdığı dudaklarıyla gülümsemiştim. Zarif parmakları durmaksızın- beni iyi hissettirmek istediğinden- sırtımda geziniyor, bazen de şakağıma dudaklarını bastırıyordu. Bu ortamda gülüyorsam, annemin sayesindeydi hepsi.

Büyükbabamın öfke dolu bakışları üzerimden bir an olsa bile eksilmezken olayları anladıklarını çok iyi biliyordum. Ani bakışları, sıktığı dişleriyle gözlerini benden çekmezken, büyükbabama olan öfkemi Taehyung'tan çıkarmak istedim.

"Onun yaptığı gibi eğlenelim"

Bakışlarım bay Kim'le kesiştiğinde dudakları kıvrıldı, onun gibi benimde dudaklarım kıvrıldığında telefonumun kilidini açarak vibratörü çalıştırmıştım. Bu sefer gözlerim Taehyung'u bulduğunda rahatsızca kıpırdandığını görmem keyfimi bir hayli yerine getirmişti.

"Nasılda pişkin bir şekilde gülümseyebiliyor."

Derin bir nefesle dilimi yanağıma bastırdım. Büyükbabamın kalbini kırmak istemiyordum fakat bu gece beni buna zorlayacak gibi duruyordu. Sessiz kaldım. Olayları daha fazla zorlaştırmak istemedim, gecenin de böyle sakin bir şekilde bitmesini diledim.

𝙆𝙞𝙨𝙨 𝙢𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin