(⸙) | tuhaf bir öğleden sonranın getirileri

44 6 0
                                    

wildest dreams ( 🧸🧺 ) taylor swift

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

wildest dreams ( 🧸🧺 ) taylor swift

İşte bütün kapılar yüzüne kapanmıştı, daha fazlasını beklemek korkakçaydı. Ümidini kesmesi için büyük bir baskı varken durmadı ve ayağa kalktı, artık korkmayacaktı.

CHAPTER FIVE: tuhaf bir öğleden sonranın getirileri

NE zaman uyansam yaptıkları gibi başımda bekleyen hizmetlilerim penceremin tül perdesini açıp güneşin üzerime üzerime gelmesini sağladıklarında ellerimi gözüme siper ettim ve üzerimdeki yorganı atarak ayağa kalktım. Genelde erken uyandığım için beni uyandırmayıp uyanma vaktime kadar hazır olda bekleyen hizmetlilerim bana tas ve su getirirken içlerinden birinin saçlarımı taramasına izin verdim ve bir diğeri yüzümü sabunlu suyla yıkarken mimiksiz bir şekilde ayakta dikildim. Önceki hayatımda da bu tarz şeylere alışkın olduğum için sıkılmıyor hatta mümkünse elimden geldiğince uyumlu davranıyordum.

Bir hafta sonra beş yaşına girmek üzere olan bir çocuğa göre oldukça kibar ve anormal derecede olgun tavırlarım son zamanlarda göze batsa da bir süre onlarla uğraşmayı ve çocuklaşmayı rafa kaldırmıştım.

Fiona adlı yabancı uyruklu hizmetlim bana sarı kurdeleli beyaz bir elbise gösterirken de etkilenmemiş mimiksiz bakışlarımı korumaya devam ettim. Ann adlı bir diğeri üzerimdeki geceliği çıkarmama yardım ederken Chaeyeong adındaki de yaldızlı pembe bir elbise tutuyor ve "Yoksa bunu mu giymek isterseniz majeste?" diye soruyordu. Dadım Jieun henüz ortalarda gözükmüyordu.

"Bilmiyorum. Daha göze çarpan bir şeyler yok mu?" diye sordum onlara. Henüz deneyimsiz bu çocuk hizmetliler bir ellerindeki kıyafetlere bir de bana baktılar. Üçü de henüz çok genç olmakla beraber kendimi çok yalnız hissetmeyeyim diye benim yaşıma yakın yaşlarda olarak özellikle getirilmiştiler. Aralarında en büyük olan Fiona on dört, Ann on iki ve Chaeyeong da henüz dokuz yaşlarındaydı. Eminim ellerindeki ışıl ışıl sevimli kıyafetler o yaşlardaki kızlar için gözlerine oldukça hoş gözüküyordu.

Neyi kastettiğimi çok anlamasalar da ellerinden geleni yapmaya çalıştıkları için yardım etmek istercesine teyzem Lee Chaerin'in bana gönderdiği erken doğum günü hediyesi elbiselerinden birkaçını yatağıma serip tek tek göstermeye başladılar. İçlerinden mor renkli kabarık ve asil bir elbiseyi seçtiğim zaman gülümsediler ve hazırlanmama yardım ettiler. Saçlarımı güzelce örüp yine mor tokalar ile kurdele yaparken kuzenim Lee Mark tarafından bana gönderilmiş safir bir kolyeyi boynuma taktılar ve eserlerinden gurur duyarak bana bakmaya başladılar.

Bu kadar heyecanlı oldukları için onlarla minnetle gülümsedim ve hızlıca dışarı çıktım. Daha önceki doğum günlerim hiç büyük bir şenlikle kutlanmadığı için kenara atılmış prenses muamelesi görürken uzun süren çabalarım sayesinde az da olsa babamın ilgisini kazandığım için bu seferki doğum günüm için bir ay önceden hazırlıklara başlanmıştı. Halka bundan böyle adıma verilecek kocaman bir festival olduğunu ve bir hafta süreceğini duyurmuş, herkese hediyeler dağıtmışlardı. Daha önceleri beni varis olarak görmeyen ve ileride getirmek istedikleri kişi ile evlendirmeyi düşünen soylular meclisi bile şaşırmış, herkes kralın bilerek beni beş yaşımda tanıttığı ve önceki hayatımı huzurlu bir şekilde geçirmemi istediği konusunda söylentiler yayılmıştı.

SAD, BEAUTIFUL, TRAGIC ☆ isekai, baekyeon, markriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin