how villains are made ( 🧸🧺 ) madalen duke
Uzun ve rahat bir yaşam diledi ama bu gerçekleşemeyecek bir dilekti.
CHAPTER SEVEN: kâbuslar ve gerçekleşenler
KÜTÜPHANEDE geçirdiğim süreç boyunca yaşanan şeyleri düşünürken doğum günümü bile unutmuş gitmiştim, eğer Jennie bana hatırlatmasaydı muhtemelen balo salonuna bile gidemeyecektim.
Salonun kapısından geçerken büyük bir tedirginlikle etrafa bakındım. Kraliçe Heeyeon hakkında yayılan dedikodular almış başını gitmiş ve çoktan kocaman salonda varlıklarını hissettirecek kadar büyümüştü. Mevkileri az çok yüksek olan soylu kadınlar bana bakarak bir şeyler fısıldaşıyor ve yakın arkadaşlarım da onlara tehditkâr bakışlar atıyorlardı. "Arkadaş edinmek gerçekten çok güzel oldu, ileride bana bir şey olmaya kalkarsa yardımları dokunacak." diye düşündüm. Birkaç dakika sonra şövalye seçimi adı verilen etkinlik başlayacağı için dik durmaya karar verdim.
Hızlıca yüksek platforma yürüdüm ve yüzünde mutsuz bir ifade olan babamın yanında durdum, kocaman gülümseyip bu durumdan ne kadar memnun olduğumu gösterdim ve bana elini uzatıp tahtından kalkan babamın elini tuttum. Bu törenden nefret ediyormuş gibi olan tavırları her ne kadar sinirlerimi bozsa da mutlu rolü kesmeye devam ettim ve karşımızda tüm soyluları yararak sıra olmuş genç askerleri görünce gururlu hissettim. Aralarında bulunan uzun boylu, zayıf çocuğu görünce gözlerimi ona diktim. O da çok dikkatli bir şekilde bana baktığı için hedefimin gerçekleşeceğinden emin oldum.
Seremoni başlayınca danışman takımının ve krala yakın olan soyluların benim için olan iyi dileklerini dinledikten sonra sarayın benim için seçtiği birkaç kişiyi atamasına izin verdim. Saray Gülleri arasında olan bu deneyimli askerler selam verirken tedirgin tedirgin bakan genç olanlara kaydı gözlerim.
Henüz altyapıda olan ve hiçbir şeye mensup olmayan askerlerden üçünün beni korumak için teklif sunma vakti geldiği için gülümsedim. Deneyimliler atandıktan sonra çocuk olanlar seremoni sonuna doğru koruyacakları kişi için gönüllü olmak zorunda oluyorlar ve eğer hiç kimse gönüllü değilse bu kraliyet üyesine ağır bir hakaret olarak geçiyordu.
Bundan faydalanan yüksek soylu tabakası yelpazeleri altından kıs kıs gülüyor ve düşen kraliyet üyesine hakaret yağdırmaya başlıyordı. Böylece taht hedefinde destekleyecekleri çocuğa da karar veriyor ve her şeyi hesaplamaya başlıyorlardı.
Orijinal hikâyede Taeyeon için dört şövalye teklif sunmuştu ve yakışıklı olduğunu düşündüğü üçünü alan kız bununla oldukça övünmüştü. Oysaki üvey kardeşi Yerim, gizemli bir gülümseyişi sayesinde tam tamına on tanesinin teklif etmesini sağlamış ve Taeyeon'u bu durumda da büyük bir yenilgiye uğratmıştı.
Kimin beni seçmek istediği zerre kadar umrumda değil, her halükarda yaşayacağım. Sadece Chanyeol önemli, diye düşünerek gözlerimi korkudan temas kurmaya bile çekinen askerlerin üzerinde son kez gezdirdim. "Prenses için yemin etmek isteyenler öne çıkabilirler." dedi bir adamın sesi. Otorite sahibi gibi bir diksiyonu olduğundan onun daha üst rütbeli biri olduğunu tahmin ettim ve öne çıkmaya başlayan askerlere baktım. Chanyeol en önde olmak üzere tam sekiz genç öne çıkıp bana bakmaya başlamış ve kimi seçeceğim konusunda fısıldaşmalara sebebiyet vermişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAD, BEAUTIFUL, TRAGIC ☆ isekai, baekyeon, markri
Fantasy+ 🦊🖌️❯ !!her ne kadar kabul etmese de günahlarının bedelini yaşıyordu. o, çocukken dinlediği bir hikâye- deki kötü karakter olmuştu,, ♯🦋;; baekyeon, chanrose, markri, jiho and others!! ...