Teď a tady

504 21 30
                                    

Kacchan a jeho pohled

Skousne si spodní ret a sjede rukou k páčce na ovládání sedačky. Spadnu ze sedu do lehu a on se jen trochu zasměje.
Jedou rukou si trochu vyhrnuje tričko a tou druhou mi jezdí jemně prsty po hrudi a břiše. Kouše si ret, už takhle mi prosvítají bradavky jak jsem promočený.. natož teď.
Začne se otírat rozkrokem o ten můj. To jsem mu tak chyběl ? Usměju se a jen mu dám ruce na boky, chci vidět až kam je pro tohle schopný zajít.
Zajede mi rukou pod tričko a druhou ruku mi dá vedle hlavy . Vyšpulí víc zadek a trochu s ní zavrtí, aby mi naznačil kam mám dát ruce. To je tak divný jak je nade mnou.
,,Hele sice bych tě teď fakt rád ojel, ale necháme to až domů " sedne si na mě normálně a nahodí nechápaví výraz ,, proč ne už tady ? " nějakým způsobem ho svalím pod sebe.
,,No.. tak jednak, až teď jsem si všiml, že stojím na zákazu a taky na nás už tak dobrých pár minut čumí policajt...
Tak nakonec jedeme domů nadržený a ne s úplně malou pokutou.. idiot policajt . Jedu nasraně domů a Deku mě jen hladí po noze
,, Ale tak.. můžeme bejt rádi, že to bylo jen tak málo.. " usměje se a skousne si ret. Odpoutá se a nahne se k mému rozkroku. Rozepne mi poklopec a začne mi ho jemně olizovat a sát..
Jak mám takhle řídit prosím? To už v pornu neukážou. Jak koukám, tak tohle bude dlouhá cesta, vedle hodně nadrženého snoubence. Po pár hodinách dojedeme domů, vezmu jeho tašku z auta a jdem dovnitř.. Ani nestihnu rozsvítit a už se na mě vrhne. Nějak dojdeme do obýváku a spolu spadneme na gauč.

 Nějak dojdeme do obýváku a spolu spadneme na gauč

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je vážně nějak víc aktivní a to se mi nelíbí. Měl bych ho trochu zklidnit jinak... no to je raději jedno. Trochu ho od sebe odstrčím, protože mi dochází vzduch. Usměje se a chce se znova přisát, ale to už je pode mnou s roztaženýma nohama. Hlavou mi najednou proběhne myšlenka " co když spolu něco měli? " lehce se mi z toho zvednul kufr. Nesmím na to myslet... z mého přemýšlení mě vtrhne Dekuovo ruka na tváři. ,, Notak lásko... teď nemáš nad ničím přemýšlet.. to je moje parketa " zasměje se a stáhne mě zase k sobě. Začneme se znovu líbat... Já to nevydržím! Co když fakt se nechal a...,, Kurvil jsi se s ním?!" najednou přestane se všema provokacema. Překvapeně zamrká a až v tu chvíli mi dojde, co jsem vlastně vypustil z držky. Kurva.....

Deku a jeho pohled

Pořád nad něčím přemýšlí. Teď nemá myslet.. Už chápu proč to všechny tak štve. Zajímalo by mě, ale nad čím, že je tak odtažitý. Tedy alespoň mi to tak přijde.. Normálně by jsme teď už byli v posteli a já byl svázaný se zadkem nahoru. Najednou svoje myšlenky vypustí a já jen na něj nechápavě zamrkám. Tak tohle mu dělalo starosti? Začnu se smát.. ,, Čemu se kurva směješ?! " když se začnu uklidňovat, tak ho jen políbím a natáhnu se k jeho uchu ,, tobě.. Protože si myslíš, že bych na sebe nechal sáhnout od někoho jiného než od tebe" podívá se na mě ještě, jestli to myslím fakt vážně a potom už jen tady jsem se svým starým dobrým Kacchan. Ani nestihnu mrknout a on mě už nahého nese nahoru do postele. Tedy... To byl asi původní plán.. jenže mě cestou ohnul snad o všechno o co šlo. Než se vůbec dostaneme do té postele je asi pět kol za námi a já i stěží mrkám...

Kamarád zamilovaný do měKde žijí příběhy. Začni objevovat