(AŞKLARIM HATALARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN--İYİ OKUMALAR DİLERİM.)
Ah Aidan şimdi ne diyeceksin....heh buldum.
Aidan:Hiiiiç sadece bir sorun varda.
Karol*gülerek*Mafya sorunumu?
Aidan:Yaaani sayılır.
Karol yavaşça yaklaştı ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
Karol:Sen o sorunun üstesindende gelirsin.
Aidan:Karıcım?
Karol:Bana karıcım deme.
Aidan:Peki...Karol biz acabaaa ne zaman evlenicez.
Karol:Ben daha 16 yaşındayım.
Aidan:16 yaşında her şey yasaldır.
Karol:Aidan abimin izni olmadan evlenemeyiz.
Aidan:Ya abin olmasaydı.
Karol:yuh Aidan..ya Tövbeler gelsin ne diyorsun.Ben abimi seviyorum bir kere.
Aidan:ikinci kez sevmeyen herhalde.
Karol:Yaa demek öyle.O zaman odaya gelme,geliceksende yanımda yatma.
Aidan:ya bebeğim yanlış anladın ben sadece şaka yaptım.
Karol:İyi işte bu sana ceza olur.
Demek bana ceza veriyorsun.Ben sana gösteririm.
~Karol'un anlatımı~
Aidan üstüme gelmeye başladı.
Aidan:*piç smile*Eğer odaya geldiğimde beni yanına almazsan seni çok acıtacak bir şey yaparım.
Aidan'ı yavaşça ittim.
Karol:Ay hoşt yemekten önce yaptığın yetmedimi.
Aidan:*piç smile*Tadı damağımda kaldı ama.
Karol:O damağına sahip çık.
Aidan ani bir hareketle beni kucağına aldı.
Karol:Aidan bırak beni.
Aidan:bende seni seviyorum bebeğim.
Aidan yatak odasına girdi ve beni yatağa bıaktı.
Aidan:Başlıyorum.
Karol:Ya Aidan?!!
Aidan:İyi tamam,tamam hadi iyi geceler.
Karol:Sanada iyi geceler.
******
~Yazarın anlatımı~
Diğerleri erkende kalkmıştı.
Sadie:Noah şarj aletin varmı?
Noah:Evet dur getireyim.
Noah yukarı çıktı ve odaya giderken Aidan'ın gizli odasını kapısının ucundan açık olduğunu gördü.Noah kapıyı zar zor açtı ve odaya girdiğinde gördüklerine inanamadı.Bütün duvarlarda Karol'un fotoğrafları vardı.Masanın üstündeki dergiler dikkatini çekti ve onları karıştırdı ve onlardada Karol'un resimleri vardı.
Noah:Demek o yüzden benim yüzüme bakmadan konuşuyordu..Benim üzülmemi istememiş ama ya Karol ona aşık değilse.Bu odayı ilk kez görüyorum.Aidan'ın bu gizli odasının duvardaki fotoğraflar....Ya Aidan şimdiden benim için Karol'dan vazgeçtiğise.
Noah Aidan'ın gizli odadasından çıktı.Odaya girdi ve şarj aletini aldı.Elindeki iki dergiyi masaya bıraktı ve aşağıya indi.
~Noah gidince diğerleri~
Finn:Acaba Aidan'a söyledi mi ki?
Sadie:Neyi?
Millie:Finn ağızındakini çıkar bakalım.
Finn:peki..Noah Karol'dan hoşlanıyor.
Sadie:Ne?!!
Millie:İnanmıyorum.
O sırada Noah gelir.
Noah:Al Sadie.
Sadie Noah'tan hoşlandığı için biraz üzülür.
Sadie:Teşekkürler.
Noah Aidan'ın Karol'a aşık olduğunu bilmiyordu yani sonradan öğrendi.Eğer Karol'da Aidan'dan hoşlanıyorsa aralarından çekilcekti.
~4 gün sonra~
Noah Aidan'la konuşmak için fırsat bulamıyordu.Aidan'da öyle,Noah Sonradan Sadie'den hoşlanmaya başladı ama kimseye söylemedi.
~Akşam üstü-Fnn'in anlatımı~
Odada otururken birşey okumaya karar verdim.
Kitaplığa yöneldiğimde bir dergi dikkatimi çekti. Bu Karol'un fotoğrafları bulunan bir dergiydi.Sayfaları kurcakarken sayfanın bir kenarında"Seninle sonsuzluğa"Yazıyordu.Bu yazı....Aidan'ın yazısıydı.Koridora çıkınca duvarın arasının açık olduğunu gördüm.Biraz araladım ve burası bir odaydı.Odaya girince şok oldum.Bütün duvarlarda Karol'un fotoğrafları vardı.Bir masanın üstünde bir sürü dergi vardı ve onlardada Karol'un fotoğrafları vardı.
Dergilerin bir kaç tanesini elime aldım ve O sinirle aşağıya indim.
~Aidan'ın anlatımı~
Salonda otururken Finn sinirle yanımıza geldi ve bir kaç dergiyi yüzüme fırlatıp bağırmaya başladı.
Finn:Ne zaman söylicektin!!
Sadie:Finn?
Millie:Finn ne oldu?
Finn:Ne oldu söylimi?...Aidan bey Karol'a aşıkmış....Aidan bunlar ne,Noah'a ne söyliceksin şimdi..sen gerçekten bir piskopatsın.Hemde takıntılı bir aşkın uğruna piskopatsın.
Aidan:Bağırma!
Finn:Bağırırsam ne olur beni öldürürmüsün?
Belimdeki tabancayı çıkarıp Finn'e doğrulttum.
Aidan:Evet öldürürüm.Ben Karol'a küçüklüğümden beri aşığım.Benden canımı istese veririm.Hatta ve hatta bütün mal varlığımı bile veririm ama yeter ki Karol bana sarılsın,beni öpsün,elimi tutsun,sonsuza kadar yanımda olsun.Noah'ın üzülmesini istemediğim için ona söylemedim.
Tabancayı geri belime koydum.
Noah:Ben zaten biliyorum Aidan..
••••••••••••
->Soru:Sonraki bölüm Fesat bölüm olsun mu? *Buraya yazın*(Bana ne Fesatsa fesatım.Kardeşim zaten artık bu hesabı bana verdi.Hem bu hikaye benim hikayem değilmi hıh😕)~AŞKLARIM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR,BEĞENİRSİNİZ OY VERİP YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM~
•••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ~🌿AİDAN GALLAGHER🌿~
FanfictionAidan gizli bir mafya lideri.9 yaşından beri aşık olduğu(platonik aşkını)kaçırır ve onu kendine aşık etmek için elinden geleni yapar ve sonunda kızı kendine aşık eder.Bakalım onları nasıl bir hayat bekliyor. 29.01.2022 #karol 1.sıra #millie 1.sıra #...