(AŞKLARIM HATALARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN--İYİ OKUMALAR)
~Aidan'ın anlatımı~
Odaya girince kendimizi yatağa attık.Üstümdeki gömleği çıkardım.Karol ayakkabısını çıkarırken bende pantolonumun kemerini çıkardım.Kemerle Karol'un ellerini bilekten kenetlenip yatağa ittim.
Karol:Aidan bu seferki yavaş olsun.
Aidan*Piç smile*Bilmem...düşünmem lazım.
Karol'un Eteğini hızla çıkardım.Ona yaklaştım ve üstündekinide çıkarıp *İç--ne gi---m*....Bacaklarını belime doladı ve boynumdan sarıldı.
********
Karol o kadar tatlı inliyor ki kendime hakim olamıyorum.Karol:Aidan!?......
Aidan:şşşşşşş tamam güzelim sessizce yapalım.Yan odadakiler bizi duymasın.
Karol beni iyice kendine çekip dudağıma yapıştı.Ta ki kapı sesi duyulana kadar.
Karol:Aidan biri geldi.
Aidan:Boş ver biz devam edelim.
Kapı daha hızlı çalmaya başladı.Sinirle kalktım.
Aidan:Sikicem böyle işi ya...Şurda sevgilimle bir *Sexs* yaptırmadınız.
Şortumu giyip,Karol'un bileğindeki kemeri çıkardım ve kapıya yöneldim.
Aidan:Ne var!?
O.Gövdelisi(Otel görevlisi):Rahatsız ettiğim için özür dilerim Efendim.Size bir davet kartı getirdim.
Davet kartını aldım.
Aidan:Ne daveti bu?
O.Görevlisi:Bu akşam otelin zemin katındaki salonda bir Maskeli balo daveti verilecek.
Aidan:Peki tamam.
Kapıyı kapattım ve davet kartını masaya koydum.
Karol:Ne için gelmişler.
Aidan:Bu akşam otelde bir maskeli balo daveti varmış.
Karol:Aa ne güzel-
Aidan:Ama biz gidemeyiz.
Karol:Neden?
Aidan:Büyük ihtimalle magazincilerde orda olucaktı.
Karol:Ama maske ile bizi tanıyamazlar.
Aidan:İşte sorunda bu!....Magazincilerde maske takacakları için gizli kamera kullanırlar.
Karol:Merak etme ben bunun gibi sorunların hep üstesinden geldim yani gizli kamera kullansalar bile hanglerin magazinci olduklarını hemen anlarım.
Aidan:Sen daha önce benim bilmediğim bir ajan film'inde falan mı oynadın?
Karol yataktan kalkıp boynuma sarıldı ve yanağımı okşamaya başladı.
Karol:Aidancım..bazen bilmediğim davetlere katıldığımdan biliyorum.Lütfen bana güven...
Aidan:Bebeğim ben sana zaten güveniyorum.
Karol dudağını büzüp,O bebek gözlerini gösterdi.
Karol:O zaman gidiyormuyuz sevgilim?
Aidan:Ama sen bana hep böyle baktığın zaman ben sana nasıl hayır diyicem..
Karol yanağımdan öptü ve;
Karol:Bu gidiyoruz demek oluyor.
Aidan:O zaman bizde kaldığımız yerden devam edelim.
Karol'u kucağıma oturttum.Oda bana yaklaşıp sarıldı.
********
Saat 17:03 ve Karol'la yatakta sarmaş dolaş televizyon izliyoruz.
Aidan:Acıktınmı karıcım.
Karol:Hayır...Sen?
Aidan:Hayır ben biraz önce çok güzel bi tatlı yedim ve o tatlıda sen oluyorsun.
Karol'un yanakları kızardı.
Karol:Neyse baloya hazırlanalım.
Aidan:Sen bilirsin
••••••••
~BEĞENDİĞSENİZ OY VERİP YORUM YAPARMISINIZ SEVİNİRİM~••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ~🌿AİDAN GALLAGHER🌿~
FanficAidan gizli bir mafya lideri.9 yaşından beri aşık olduğu(platonik aşkını)kaçırır ve onu kendine aşık etmek için elinden geleni yapar ve sonunda kızı kendine aşık eder.Bakalım onları nasıl bir hayat bekliyor. 29.01.2022 #karol 1.sıra #millie 1.sıra #...