AŞKLARIM HATALARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN--İYİ OKUMALAR DİLERİM.)
~Aidan'ın anlatımı~
Bence biraz fazla abarttım Yoksa sevdiğim kızın kalbini kırarmıyım.
Harumi:Abi hadi yemek yiyelim ben acıktım.
~Karol'un anlatımı~
Odanın kapısı açılınca banyodan çıkmadım.Sonra kapı tıklandı.
Aidan:Bebeğim banyodamısın?...Hadi yemek yiyicez.
Karol:Hayır git burdan seni görmek bile istemiyorum.
Aidan:Bebeğim bak ben seni çok seviyorum.Onları ben sinirle söyledim.
Karol:Sinirle söylenenler asıl gerçeklerdir.
Aidan:Peki tamam sen çıkmıyorsan bende sen çıkıncaya kadar kapının dibinde beklerim.Gerekirse senin için aç bile kalıcam.
Karol:Beni burdan vicdan azabıyla çıkaramassın.
********
Bir süre bekleyince gittiğinden emin olmak için kapının deliğinden baktım.Baktığımda Aidan zemine oturmuş bir şekilde kapıya bakıyordu.Harumi:Abi hadi yemekler soğudu neredeyse.
Aidan:Karol'un karşı biraz kötü davrandım.
Harumi:Bi dakika sen...Karol'a kötü davrandığına hayatta inanmam.Hem ben karol'u ben ikna ederim sen merak etme.
Aidan:Umarım öyledir.
***
Harumi:Karol Abim gitti.Yavaşça kapıyı açtım.Göz ucuyla etrafa baktım.Sonra banyodan çıktım.
Harumi:Hadi gel yemek ye.
Karol:Hayır istemiyorum.
Harumi:Ama neden-
Karol:Neden mi!? abin benim şımarık, duygusuz ve kötü biri olduğunu düşünüyor.
Harumi:Hayır yanılıyorsun.Abim sana bağımlı, Hemde piskopatlık derecesini geçmiş bir şekilde..Tek istediği sen,düşündüğü sen ve Hatta,ve Hatta umursadığı tek kişi sensin.Başkalarının senin hakkında dediği hiç bir şeyi umursamaz.Sadece seni umursuyor..Sen üzüldüğünde seni üzen kişinin cesedi çıkıyor.
Harumi güldü.
Harumi:Bir keresinde Abim sana olan aşkından gerçekten hasta oldu.Sürekli senin adını sayıklıyor,hatta sen onun yanında olmadığın için sinir krizi bile geçiridi.Sen abimin kalbindesin,seni sevmiyorum dese bile kalbi senin için atıyor.
*Aidan size böyle aşık olsa ne yapardınız? 😊😁*Karol:Tamam Bu kadar yeter sen in ben geliyorum.
•••••••••••••
(AŞKLARIM KISA OLDU AMA NEYSE.OKULLAR AÇILDI.UMARIM AÇILDIĞI GİBİ GERİ KAPANIR.)
*AMİN🙏😇*(AŞKLARIM BEĞENDİĞSENİZ OY VERİP YORUM YAPARMISINIZ ÇOK MUTLU OLURUM *Teşekkürler🙏*)
••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ~🌿AİDAN GALLAGHER🌿~
FanfictionAidan gizli bir mafya lideri.9 yaşından beri aşık olduğu(platonik aşkını)kaçırır ve onu kendine aşık etmek için elinden geleni yapar ve sonunda kızı kendine aşık eder.Bakalım onları nasıl bir hayat bekliyor. 29.01.2022 #karol 1.sıra #millie 1.sıra #...