-Azi este balul, abia aştept! Imediat ce termin aici merg să mă schimb, i-am zis eu Andei în timp ce aranjam ultimele aperitive.
- Mie îmi spui?! Sper să iasă totul bine! spuse ea.
- Şi eu, o să fie cam greu să servesc in rochia mea, dar sper să mă descurc! i-am exclamat eu zâmbind.
- Da, mi-a răspuns ea râzând.
- Deci, tu o să vii în seara asta? Da, v-aţi dat seama, din păcate am onoarea de a discuta cu băiatul lui tati director....
- Da...De ce vorbeşti cu mine? l-am întrebat eu.
- Doar...aşa...defapt abia aştept să-ţi văd rochia. Nu ştiu de ce vedeam o oare care urmă de sarcasm în cuvintele sale...
- Da, bine, eu am terminat Anda, merg să mă schimb.
- Ok, termin şi eu imediat şi vin! ... Victor, tu ce mai cauti aici? Karina a plecat..
- Crezi că mă urăşte? O întrebă el pe Anda.
- Nu, nu ar putea să te urască...adică doar nu-i place să te aibă prin preajmă...Stai puţin?! De ce iţi pasă? Îţi place de ea?
- Ăă, nuu..nuu...doar..întrebam...
- Ok, atunci mă duc şi eu să mă schimb.
- Da, ne vedem diseară, zise Victor.
- Cum arăt? am întrebat eu sfioasă.
- Araţi superb, draga mea, zise mătuşa.
- Are dreptate, eşti foarte frumoasă adaugă Anda. Trebuie să-ţi spun ceva! Cred că domnul " Miami Boy" e îndrăgostit de tine...
- Cee? Nu, nu se poate, adică..hă...nu..i-am răspuns eu pe cât de bâlbâit posibil.
- Nu?! zise ea mirată.
- Ce?
- Şi tu îl placi!
- Nuu, Doamne, în loc să fim la recepţie uite ce facem noi. Haide! O să întârzâiem!
- Karina, aşteaptă, strigă Anda cu un zâmbet larg.
Convenisem cu mătuşa ca la 12 noaptea să merg acasă, să dorm puţin pentru că dimineaţa urmatoare la 08:00 plecam înapoi spre New York. Era aproape 22:00 toţi invitaţii ajunsăseră, iar eu mai aveam doar 2 ore... Nu ştiu de ce, dar un baiat cu mască se tot uita la mine şi când mă uitam şi eu la el întorcea capul ca şi cum vroia să dea impresia că face altceva. Se tot plimba pe ringul de dans, iar la un moment dat, când am terminat de aranjat si ultimele şerveţele înainte să plec am mers la el să văd cine e şi ce vrea. Mă întreb cum am reuşit să ajung lângă el exact când muyica începu să cânte... M-a invitat la dans. Am acceptat, dar a fost un dans foarte scurt deoarece trecuse de 00:00, iar eu practic am fugit..din nou.
CITEȘTI
Miami Boy
AventuraPovestea incepe odata ce Karina Johnson, o tanara de 19 ani, orfana de mama, este fortata de tatal sau sa-si schimbe radical viata, si sa plece in Miami la matusa sa Tania. Desi la inceput Karina se teme sa traiasca aceasta aventura, ea gaseste in M...