A doua zi m-am trezit de dimineaţa şi am descoperit că brătara mea nu mai era...Am cautat-o prin camera, dar nimic. Nu vroiam sa o trezesc pe mătuşa pentru că deja îmi luasem " la revedere" de la ea. Aşadar, am luat un taxi şi am pornit spre aeroport. Eram la fel de tristă ca si atunci când veneam aici... Nu vroiam să plec, nu vroiam să rămân.. Am crezut până în ultimul moment că cineva o să mă oprească, dar, pentru că nimeni nu a făcut-o m-am urcat in cele din urma în avion. Stateam pe acelaşi scaun si aveam aceeaşi teama...
- Karina! Am auzit dintr-o dată cum strigă o voce.
- Matuşă?! Ce faci aici?
- Tu nu poţi pleca!
- Poftim? Dar sunt în avion..cum să nu plec?
- Adică nu poţi pleca fără mine, fato!
Eram..in ceaţă! Am îmbrăţişat-o bucuroasă, apoi mi-a explicat că şi ăsta era unul dintre lucrurile pe care le discutase cu tata. Am aflat de asemenea că tata işi vinde compania şi investeşte într-un restaurant. Hm, mă întreb dacă şi asta a fost ideea " Femeii Minune "? Oricum, cu mătuşa lângă mine, nu prea îmi mai păsa. Singura mea grijă era unde poate fi brătara mea? Când am întrebat-o pe Tania a yis ca nu are idee..
Uitaţi ceva şi mai frumos! Când am ajuns acasă am descoperit că Amanda îmi amanetase colierul norocos pe care tata l-a găsit când a mers să-i cumpere inelul de logodnă..bleac! Ce este cel mai tare e că nu va avea loc nici o nuntă! Tata a înţeles în sfârşit că tipa aia e o profitoare şi cel mai ciudat, dar şi asta e tare, acum încearcă o relaţie cu Sandra, dădaca mea. Cât despre mine....Ei bine, am reuşit să-i duc domnişoarei o poveste pe care am numit-o "Miami Boy", hâ, mi-a plăcut mult cum a spus-o Anda, atunci..în plus...
- Hey! Aveam eu vedenii sau "Miami Boy" era chiar în faţa mea?!
- Hey?! ce faci aici?
- Trebuie să-ţi dau ceva.
O, da, era brătara mea şi da, din nou, el era ciudatul care se holba în seara aceea. Tare, nu?
- Nu pot să cred! Unde ai gasit-o?
- Ti-a scapat de pe mână în timp ce dansam în seara balului. Anda mi-a spus că e a ta. Apropo îţi trimite salutări.
- Da, am zis eu zâmbind, dar tu ce cauţi aici totuşi?
- Straniu, şi extrem de bine, tatăl meu s-a asociat cu tatăl tău pentru a cumpăra un complex de hoteluri aici, iar eu m-am mutat aici cu tata.
- Serios?
- Da! Cred că noi nu am început prea bine...
- Da... Karina Johnson, încântată să te cunosc!
- Victor Davies, plăcerea e de partea mea!
CITEȘTI
Miami Boy
AventuraPovestea incepe odata ce Karina Johnson, o tanara de 19 ani, orfana de mama, este fortata de tatal sau sa-si schimbe radical viata, si sa plece in Miami la matusa sa Tania. Desi la inceput Karina se teme sa traiasca aceasta aventura, ea gaseste in M...