Kapitola 1.

75 5 1
                                    

,,Co děláš?" Spýtal sa ma Matty keď vošiel aj s omeletou do izby. ,,Nič len som si písala do dennicka.",,Pani normálne tě vidim poprve po roku psat do nej."Usmial sa na mňa a podal mi tac s omeletou.,, Ďakujem."Povedala som a dala mu letmu pusu. Samozrejme že Matty stále zaraba z YouTube. Chalani sa dali znova dokopy a občas natočia dajake to video. Usmiali sme sa na seba. Bola som šťastná. Zjedla som omeletu a konečne vstala z postele. ,,Chutnalo?" Len som prikývla. Išla som do kúpeľne vyzliekla si pyžamo osprchovala som sa umyla vlasy obliekla som si roztrhane rifle a biely crop-top s motylkom a bielym klobucikom. Vyrovnala som si vlasy a dala letný make-up. Takže len spiralu lesk a urobila som si linky. Keď som vyšla z kupelky Matty sa prezliekal. Áno Matty so mnou nejde. On ide na lradnimy ku rodičom a potom aj ku babke a dedovi. Zišli sme dole ja som pomyla riad a utrela všetko čo bolo v odkvapavaci. On si sadol na gauč a pozeral Simpsonovcov. Práve za mesiac mi bude 18. Teším sa. Išla som sa zbaliť. Zbalila som si asi celú skriňu. Vyšla som dolu schodmi kde už na mňa čakal Matty. Usmieval sa na mňa.,, Jsi připravená?" Prikývla som. Zobral mi dva nabalene kufre a zavrel ich do kufru. Ano Matty už ma vodicak. A keďže Samo a Klára bývajú spolu v Prahe ide ma tam zaviesť. Zachvilu bude dvanásť ku večeru sme tam. A potom Mattyho čaká dvojhodinova cesta ku rodičom a ku starým rodičom trojhodinova. Sadla som si do auta a zapla pás. Matty urobil to isté. Nastartoval auto a išli sme. Celú cestu sme sa rozprávali a smiali sa. Samozrejme že sme si na pumpach spravili aj prestávku. Pozrela som sa na Mattyho ako píl kávu. Usmiala som sa a znova nastúpila do auta. ,,Ešte 20minut." Povedal. A vážne sme za 20minut stáli pred ich domom. Vystúpila som vybrala kufre cez okno som dala Mattymu pusu povedala sladké reči a odišiel. Úprimne už teraz sa mi po ňom smutno. Zobrala som kufre a vydala sa ku dverám keď som na ich záhrade počula smiech a-. Vitov hlas??? Asi 5minut som ostala zarazena. Nie to sa mi len zdá. Pomyslela som si no zvuky neprestávali. Išla som teda na záhradu kde som videla Vituu a jeho holku ako šantia v bazéne. Nadýchla som sa rýchlosťou svetla som priletela k dverám. Klára mi má ešte čo vysvetľovať.

Stará Láska Where stories live. Discover now