Stupla som si ku dverám a zazvonila. Otvoril mi Samuel. ,,Ahoj je tu Klára?" ,,Áno je vo svojej izbe." Odpovedal. Mal neutrálny pohľad. No po chvíli sa usmial a objal ma.,, Som rád že si tu.",,Aj ja." Šepla som. Pustil ma dovnutra a ja som šla hneď do Klarinej izby. Otvorila som ich a videla som Kláru ako striha video.,, Ahoj." Povedala som a podupkavala som si nohou.,, Ahoj." Povedala postavila sa od computera a objala ma. ,,Čo robíš?",, Striham video pridaš sa?",, Jasné."Povedala som a sadla si ku nej. ,,Čo tu robí Vitaa?" Povedala som po asi 15minutach tichá. Povzdychla si a otočila sa ku mne. ,,Samo ho pozval." Vytreštila som na ňu oči. Neverila som vlastným ušiam. ,,On by mi toto spravil?" Spýtala som sa.,, On si myslí že je všetko už v pohode. Snažila som sa ho presvedčiť že to není moc dobrý nápad no...myslíš že má počúval?" Polkla som. ,,Ja neviem čo mám povedať." Len prikývovala.,, Jednoducho...ho skús ignorovať." Prikývla som. Jej slová mi hrali v hlave. Hlavne ho ignoruj. Keď Klára dostrihala video išli sme dole. Oni už boli ususeny a plavky mali prevesene cez šnúru. Vyzerala som hrozne preto som sa rýchlo ešte zatvorila u Kláry v izbe. Vybrala som čierne obtiahnute šaty okolo pása a bez výstrihu. Az to zas nepreháňam. Vlasy som si rozpustila natočila trošičku úpravila make-up a bola som hotová. Schádzala som dole keď som zapocula jeho smiech. Jeho nádherný smiech ktorý sa mi ešte asi 5minut hral v ušiach. Keď už som vstúpila do obývačky Samovi a Klare skoro padla sánka. Potom sa na mňa otočila aj jeho frajerka a nakoniec aj Vitaa. Vitaa keď ma uvidel videla som ako znervóznel. Ja som si to nevšimala. Všetkých som pozdravila a sadla si ku Klare. ,,Tak myslím že by jsme že mohli představit." Povedala slabým hlasom Vitova frajerka. Len som prikývla. Ja som sa postavila napravila som si šaty a podala jej ruku plus ten najkrasnejsi úsmev ktorý viem.,, Ahoj som Lucy." ,,Ja jsem Klare." ,,Teší ma." ,,Mně taky." Klára sa na mňa len usmiala. Sadla som si a pozerala sa na Klare. Bola to blondínka štíhla postava a drobne telo. Bola to čistá modelka. ,,Tak Klare." Povedala som a vyrovnala sa. Nohu som prehodila cez druhú a nasadila povýšenecky hlas a začala som. ,,Čo vlastne robíš?" Jsem modelka. ,,Myslela som si."Zahundrala som si popod nos. Mala som takú úžasnú otázku no tu som si chcela nechať nakoniec. ,,Koľko máš rokov?" Spýtala som sa znova. Prekvapilo ma to že vôbec nevyzerala byť vystrašená. Vocuvam ju tu ako u polišov no snou to ani nemykne. Musím viac pritlačiť. Musím nájsť jej sláve miesto. ,,Mám 18." ,,Dala si maturitu?" ,,Somzřejmně." Len som prikývla. ,,Čo si chcela robiť keby ti nevyšla modelka?" ,,Asi doktorku protoze mně to docela i baví." Ale no tak! Už to mám! Použijem niečo čo by som nemala ale je mi to jedno. ,,Kolko už chodíš s Vitaliym?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stará Láska
RomanceKdo nevidel Dvojitú lásku ani nečítajte! Lucy sa presťahovala k rodičom potom čo Vitaa odisiel. Snažila sa zmeniť si život. Začala znova chodiť s Mattemom. Mala úžasný život no sú prázdniny a Klára a Samo všetkých pozvaly ku nim na prázdniny. Čo s...