Hi everyone jak sie czujecie?
Miłego czytania i pamiętaj ze jesteś piekn*George Pov
Siedziałem już w łazience przez jakieś 4 godziny na oko. Ciekawie było bo dream co jakiś czas mówił żebym wyszedł bo chce się załatwić to grzecznie mu odpowiadałem że ma iść na dwór.
MOŻE za niedługo wyjdę z tej łazienki. No chyba ze zachce mi sie spać w wannie co nie. Byłoby fajnie.
Tylko trzeba by było iść po pościel, koc i poduszkę.W końcu będę musiał wyjść z tej łazienki.
Już kilka razy zdążyli do mnie inni napisać abym już wyszedł,lecz ja cały czas byłem na nie.
To nie tak że ja sie boje dreama i nicka, tylko to jest tak ze oni mnie zajebią za te kanapki.
Po kilku minutach zadzwoniła do mnie Niki.-Halo.
-Hej George, chciałabym ci powiedzieć ze Dream i Nick wyszli z domu do jakieś restauracji i do toalety,więc jak narazie możesz wyjść z toalety.
-A jak wrócą to co.
-Prędko tego nie zrobią. Śniadaniem się nie najedli - w tym momencie się zaśmiała - a do toalety no nie mieli jak wejść, a najbliższą toaletę mają w jakimś kebabie oddalonej o 2 kilometry od tej restauracji.
-Dobrze zaraz wyjdę.
-To Chodź.
I w tym momencie się rozłączyła.
Trochę sie jednak bałem wyjść ale w końcu się podniosłem z podłogi i chwyciłem za klamkę lecz nie pociągnąłem za nią bo sie stresowałem. Trochę pizda ze mnje.
Od kluczyłem zamek w drzwiach i nacisnąłem klamkę a ona otworzyła drzwi. Najciszej jak mogłem zszedłem po schodach i skierowałem się do salonu w którym zapewnie byli wszyscy.Niki w trybie natychmiastowym zauważyła mnie i pociągnęła do kuchni.
-Chodź musisz coś zjeść.
Chyba sie przygotowała na to ze wyjdę ponieważ szybko odgrzała mi spaghetti które najwyraźniej musieli sobie zrobić i odczekała dłuższą chwilę a następnie nabrała średnią porcję na talerz. Niki podała mi ten talerz i chwilę po tym widelec.
Skip time po zjedzeniu.
Gdy już zjadłem odłożyłem talerz a następnie usłyszałem otwieranie drzwi.
Moja jedyna myśl w tym momencie to "o kurwa".
Niki spojrzała na mnie a ja uciekłem, nie tym razem do łazienki tylko do pokoju mojego i Claya. W trybie natychmiastowym biegłem po schodach i sie potknąłem ale w biegu wchodziłem na schody. Gdy już miałem ostatni schodek a było ich lekko 25 usłyszałem rozmowę Niki i chłopaków.
-George tu był? - zapytał blondyn.
-Może.
-Gdzie on teraz jest? - zapytał Nick.
-Gdzieś może.
-Sprawdź łazienkę Nick.
Brunet poszedł do łazienki i gdy ją otworzył, po chwili krzyknął że tu go nie ma. Nick musiał mnje cudem zauważyć ponieważ krzyknął do Claya ze jestem na schodach. Blondyn
W mgnieniu oka z tego co zdążyłem usłyszeć zaczął biec a ja natychmiastowo się podniosłem i zacząłem biec do pokoju.Szybko je otworzyłem i wszedłem
do pokoju i w mgnieniu oka je zamknąłem, oczywiście na klucz. I przy okazji się wyjebałem o własne nogi i upadłem na kolano w bardzo dziwny sposób.Bolało serio.
Chyba dream zaczął nawalać w drzwi i krzyczeć abym je otworzył ale ja nawet wstać nie mogłem, ba ja nawet nie chciałem mu otwierać tych drzwi.
-On chyba spadł. - powiedział Nick.
-George nic ci nie jest? - zapytał blondyn.
-Jest okej.
-Świetnie a teraz otwórz te drzwi bo sam to zrobię a nick mi chętnie pomoże.
-Nie otworze. Nie ma opcji.
-Proszę cie Gogy.
-Nie.
-To gdzie ja mam spać.
-Nie wiem, pod drzwiami na przykład.
-Super, zajebiscie, dzięki george.
-Nie ma za co.
Skip time o kilka godzin.
Była już godzina 22 a ja dalej nie wychodziłem z pokoju. Zapewne wszyscy już śpią a ja nie.
Prawdopodobne ze Clay naprawdę śpi przed drzwiami.
Moje przypuszczenia się sprawdziły ponieważ Niki wysłała mi zdjęcie blondyna który śpi pod drzwiami.
Aż mi sie go żal zrobiło,więc przebrałem sie w piżamę i otworzyłem drzwi najciszej jak i najdelikatniej.Naprawdę wyglądał słodko jak spał.
Samodzielnie go nie udźwignę więc wpadłem na bardzo głupkowaty pomysł.Widziałem gdzie Dré- trzyma deskorolkę więc poszedłem do szafy a z niej wyciągnąłem ją.
Podeszłem z nią koło blondynka i ułożyłem ją koło niego. Następnie przełożyłem blondynka na deskorolkę i delikatnie ją pchałem az do łóżka.
Tutaj była misja go przenieść na łóżko.
No co jak co ale szuką jest przenieść kupe mięśni na łóżko z moją posturą. Po 20 minutach walki z ciałem blondyna (Boże jak to brzmi) udało mi sie.
Przykryłem go poscielą i odłożyłem gdzieś deskorolkę koło łóżka.
Wszedłem pod pościel, przed tem zamykając drzwi i sie położyłem.
Po jakiejś dłuższej chwili poczułem ze Dream kładzie swoją rękę na moją talię i mnie przytula. A ja po chwili zasnąłem.
_______________________________________
Więc uhh chciałbym to wszystko wytłumaczyć.
Mój stan psychiczny zależy od tego jak często są rozdziały i jak one wyglądają.
Jeżeli pisze rozdział na siłę to wiadomo że on nje wygląda najlepiej.
Jak mkną się domyśleć przez ten czas nie było ze mną okej.
Just i don't wanna talk about it, okey?
Ale miejmy nadzieję że będzie wszystko okej.
_______________________________________Zmieniając temat moje stokrotki
Tak jak wam mówiłam ze zrobię face reveal, to zrobię. Wybaczcie ze dopiero teraz ale Jednak.
W następny rozdziale jak wejdziecie w ten spis będziecie mieli rozdział o tytule "Face Reveal". Kto nie chce to niech nie wchodzi.
I serdecznie chciałbym podziękować za tyle wyświetleń jak i oddanych głosów. Kocham was.
Gdy weszłam na watta zauważyłam ze mam 99 powiadomień.
Gdy weszłam w nie było jeszcze więcej.
I gdy czytałam wasze komentarze czasami chciałam umierać ze śmiechu.
Wy i wasze komentarze potraficie sprawić ze sie uśmiecham, nie wiem jak to robicie ale robicie to doskonałe.
Przybyło mi także obserwacji więc za to również dziękuję.
Jesteście niesamowici.
_______________________________________I znowu zmieniając temat.
Pls ja nie mogę przestać słuchać tego urywka piosenki Corpsa co puścił
Dla niewiedzących
Horny Demon Club Music
Obsesja serio mówię
CZYTASZ
The New Life Of Gream - (Kontynuacja) /Dreamnotfound/Gream
FanficJest to kontynuacja książki "The New Life Of Gream"