on

41 2 0
                                    

korkuyordum.Ya kadın deli ise ,ya bana zarar verirse ?.ama bir gün için yeterince korku yaşadığımın farkındaydım. hemen kendimi toparlayark nazik bir ses tonunla "merhaba bayan stella "dedim.bayan stella beni iyice süzdü.ilk kez bir insanla tanışan bir yaratıkmış. gibi bakıyordu bana .bayan stella kısa bir sessizliğin ardından" içeri kapı çalmadan girmek büyük kabalık! " haklıydı ama okulda o kadar korkmuştum ki...
"ben şey,kapı açıktı vee..."
"bir zile basma zahmetinde bile bulunmadan ha ?" dedi .Utançdan yüzüm kıp kırmızı idi."özür dilerim ama bugün okulda çok kötü şeyler yaşadım o yüzden kendimde yalnız başına o koca evde akşama kadar babamı bekleyecek cesareti bulamadım" dedim."tamam o zaman hoşgeldin dedi " sonra kafasını yana çevirip birine bir şey fısıldıyor gibi yaptı.Anlam veremedim. Sanırım bu kadın gerçekten deli.
"karnın açmı? " diye sordu.aslına bakarsanız sabahtan beri bir şey yememistim."Evet " dedim.
" o zaman sana bir şeyler hazırlayalım ne dersin ?" 
gayet nazik konuşuyordu. sanırım buraya gelmekle doğru bir karar aldım ama kadın arkasını dönüp. "sen ne istersin ?" diye sorunca deliye döndüm.  bu soru bana değildi. başkasına soruyordu . eskiden akıl oyunları  diye bir film izlemiştim. adam olmayan insanları görüyordu. acaba bu kadının durumu da ona benzer bir şey mi ? diye düşünmekten kendimi alamıyordum.Kadının arkasından mutfağa doğru yürümeye başladım. "chris yeni konuğumuzu sevdinmi ?"
diye sordu bayan stella .Bu soru bana değildi. Ama evde ben ve bayan stella 'dan başkası da yoktu.ya da ben öyle zannediyorum.

sen kimsin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin