Menjelang tengah hari Dzul telah dikejutkan. Dengan perasaan cuak dan blur Dzul terus bangun dan turun dari katil. Belum apa-apa lagi John dan Ali sudah tercegat mendekati Dzul. Tanpa cakap banyak Dzul terus merayu mintak dilepaskan.
"Baik ko ikut kami sekarang kalau ko takmau sakit" warning John. Bila tengok Dzul masih tidak mahu ikut arahan yg diberi mereka mengeluarkan batang cota. Terus John ugut dzul ...ko nak ikut atau ko nak kena jolok dengan cota ni macam semalam??
Kemudian mereka terus terkam Dzul dan mengilas tangan Dzul ke belakang. John tanpa buang masa terus bagi satu penumbuk pada peruttt Dzul..."Lain kali ikut cakap aku kalau tak mahu sakit".....Sergah John. Dzul terus dibawa keluar dari bilik menuju ke satu tempat yang dia sendiri tak tahu.
Rupa-rupanya mereka memebawa Dzul kebilik air. Dzul diberi masa selama 10 minit untuk bersihkan diri. Setelah siap mandi Dzul dibawa semula ke bilik. Dia lihat bungkusan makanan telah sedia. "Aku nak ko makan cepat sekejap lagi ko dah sedia jumpa Datuk Z....arah John. Mereka terus berlalu dah hempap pintu bilik....terdengar mereka kunci dari luar. Dzul buntu....kenangkan nasib diri. Bodoh aku salah cari mangsa, bisik dzul sorang diri. Dzul termenung sorang diri...bontotnya masih pedih.Terasa ada cacair darah lagi kawasan anusnya. Dzul masih terbayang kesakitan dan seksaan yang ditanggung semalam.
30 minit kemudian mereka berdua datang lagi. John mencampak sehelai trunk warna kuning untuk dipakai Dzul. Apa kejadahnya suruh aku pakai speedo macam ni??bisik Dzul seorang diri. Tetapi dia tidak membantah kemudian terus memakainya. Trunk ketat itu betul-betul mengikut bentuk pinggul Dzul. Bertambah seksi melihat bentuk alat sulit Dzul jelas kelihatan. Ditambah Dzul tidak memakai baju. Ali mengetap bibir tanda ghairah melihat Dzul bertambah hot. Kali ini John membawa sepasang gari lalu menggari tangan Dzul ke belakang. Dzul hanya menurut kerana dia masih tidak tahu apa tujuan mereka berdua nanti.
Mereka membawa Dzul menuruni tangga ke tingkat bawah. Dzul melihat banyak sungguh pintu bilik di laluan itu. Sampai di hujung sekali rumah itu Dzul dibawa masuk ke satu bilik. Bila masuk ke dalam bilik itu barulah Dzul tahu itu lah sebuah bilik gym. Dzul tengok Datuk Z sedang duduk seperti sedang menunggunya sambil menghisap curut. Dzul duduk di kerusi yang sudah disediakan.
Amacam semalam?? Sedap.?? perli Datuk Z. Disebabkan ko suka jadi gigolo maka aku akan ajar ko jadi gigolo serba boleh. Dzul terpinga-pinga tak faham."apalagi datuk mau??'...soal Dzul.
Datuk Z : Ko ni memang bengap....Aku masih tak puas lagi nak mendengar ko menjerit penuh sengsara. Selama ni ko hidup penuh kesenangan, mulai sekarang aku nak ko rasa azab pula. Aku tengok body ko ni cantik...sado...muka ko pun ade market. Aku memang taste gila budak-budak macam ko. Aku nak ratah ko sampai aku bosan.
Terkejut dzul bila mendengar kata-kata Datuk Z. Harapannya untuk dilepaskan hari ini semakin pudar....terus dzul marah dan membantah. Tapi tindakan dzul sia-sia...datuk z beritahu bahawa setiap aksi semalam telah dirakam. Die akan sebarkan rakaman tersebut sekiranya dzul membantah arahan dia....kali ini dzul telah sedar yang die benar-benar telah game over.
Datuk Z sebenarnya seorang biseksual. Dia meminati hubungan yang romantik jika bersama perempuan. Namun berubah menjadi seorang yang sangat kasar jika bersama pasangan lelaki. Disamping menjadi seorang ahli perniagaan yang berjaya dalam bidang perhotelan, Datuk Z juga sebenarnya menjalankan bisnes pelacuran. Mempunyai banyak hotel bertaraf tiga dan dua empat bintang memudahkan urusan pelacuran di jalankan.
Dan rumah yang mereka berada berada ini sebenarnya juga merupakan pusat operasi aktiviti haram datuk Z. Cuma hanya pelanggan tertentu yang "special" sahaja dibenarkan untuk "berseronok" di situ. Terutama yang sanggup membayar lebih dan cara mereka "berhibur" tidak sesuai di hotel. Disebabkan datuk Z cenderung ke arah "hiburan" special seperti dikalangan pelanggannya maka tercetuslah idea untuk dia jadikan rumah banglo tiga tingkat itu pusat operasi. Perkara ini masih belum dapat dihidu oleh Dzul. Dalam fikiran Dzul apa yang sedang dihadapinya sekarang adalah dendam kemarahan Datuk Z sahaja.
Setelah lama berurusan dalam "bisnes"ini Datuk Z mendapati makin banyak pelanggannya terutama golongan gay dan bisexsual mempunyai "taste" samakin demand. Dan mereka sanggup membayar harga yang tinggi asal kepuasan nafsu mereka tercapai. Datuk Z mengalami masalah untuk menyediakan budak a.k.a pelacur untuk memenuhi tuntutan golongan kayangan itu. Kalau setakat mahu moneyboy yang untuk "normal fun" Datuk Z mempunyai stok pekerja yang banyak, tapi untuk yang special yang sanggup buat apa sahaja untuk kepuasan pelanggan amat terhad dan sukar dicari. Jika ada pun yang sanggup, selalunya geng-geng askar yang mahu cari duit lebih namun tidak mendapat sambutan dari "pelanggan kayangan"Datuk Z. Ye lah orang akan sanggup membayar harga yang mahal asalkan meraka puas dengan apa yang mereka dapat. Betul tak?
Sebab itu Datuk Z membuat peranngkap. Kebiasaannya dia mengupah konco-konco setannya itu (Ali,John,Mike,Jinggo)memerangkap lelaki-lelaki yang yang selalu berkunujung di kelab malam sekitar KL. Mereka akan diberi bonus yang tingi sekiranya dapat menculik budak lelaki yang memenuhi kreteria yang Datuk Z mahu. Kemudian mangsa (budak lelaki yang malang) akan di "brainwash"untuk dipaksa bekerja sebagai pelacur lelaki. Sudah ramai lelaki-lelaki yang lingkungan umur 35 tahun ke bawah, termasuk pelajar universiti masuk dalam perangkap Datuk Z. Dan.....Dzul tidak terkecuali.
Dzul dilihat Datuk Z mempunyai pakej yang amat sesuai. Ditambah pula Dzul sudah biasa di dalam dunia bisness ini. So memang Dzul cukup perfect!!!! Cuma bezanya kali ini caj servis dan "term"nya di tentukan oleh Datuk Z. Dan siapa pelanggan itu samada lelaki or perempuan ditentukan oleh Datuk Z.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6 jam sebelum itu (throwback)
"Hi to all lovely customers....Just to inform all of u i have one new boy ready to serv u all. So macam biasa sesiapa antara u all yang mahu "bid"muka baru ni boleh lakukan boleh lakukan mulai sekarang sampai jam 12pm. Open price for this new boy is RM2000.00 only. Untuk orang kedua or ketiga (if u all mahu buat group fun) adalah 50% per head dari harga terakhir......TQ for ur attention."- Master Z"
Mesej Datuk Z kepada regular customersnya dalam Whatsapp group. Dalam mesej itu disertakan beberapa keping foto Dzul. Ada yang bergaya seperti model, ada yang hanya berseluar jeans (shirtless) dan ada foto Dzul diikat semalam. Rupanya semua adegan semalam dirakam oleh konco Datuk Z.
Seperti yang dijangka banyak la customer setan Datuk Z membalas chat dgn harga bid yang mereka sanggup. Seperti dijanjikan tepat jam 12 pm waktu bidaan ditutup. Mengejutkan bidaan tertinggi yang dapat dicapai adalah RM5000. Special request dari pemenang bidaan itu adalah untuk "no limits". Maksudnya Dzul akan jadi haknya selama 5jam, dan terserah kepadanya untuk melakukan apa sahaja pada Dzul asalkan tidak mati. "Pemenang" itu seperti dijangka oleh Datuk Z akan membawa seorang lagi kawaannya, lalu caj tambahan sebanyak RM 2500 dikenakan. Sekali sahaja Dzul "dibooking" dengan harga RM7500....wowwww tersenyum manis Datuk Z.
Kerana "pemenang" itu adalah regular custemer sememamgnya Datuk Z sudah mengetahui apa yang perlu disediakan untuk kepuasan pelanggan tersebut.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bersambung............(apa nasib Dzul? siapa "pemenang" itu.?? tunggu next episod k)
YOU ARE READING
AZAB SEORANG GIGOLO
FantasíaKisah ini adalah fantasi semata-mata, berdasarkan kisah sebenar tetapi watak dan olahan jalan cerita diubah untuk menambahkan suspen dan untuk menjaga aib individu tertentu.