Dzul.......seorang jejaka yang boleh di katakan tampan. Memiliki susuk tubuh yang sasa dan berotot. Mana tidaknya, dia merupakan seorang sport man...dan sukan utama dzul adalah sukan rugbi. Dengan wajah yang tampan maka tidak hairan lah die digilai oleh ramai gadis terutama remaja 20-an. Bahkan juga digilai oleh mak datin dan bini orang-orang kaya atau vvip.Hakikatnya Dzul mengetahui kelebihan yang dimilikinya, lantas die menggunakan kesempatan ini untuk mendapatkan wang dengan cara yang mudah. Dzul menjadi gigolo dan sasarannye adalah janda-janda dan bini –bini vip.
Nampaknye Dzul seronok menikmati gaya hidup sebegini. Pada siang hari dia selalu hilang pada waktu kerja untuk mencuri masa untuk tidur. Kerana pada malamnye Dzul akan mencari mangsa. Inilah rutin dzul setiap hari. Dia berasa bahagia dengan kehidupannye sekarang. Mana tidaknya setiap kali dia dapat mengumpan seorang wanita, bayaran yang dia dapat lebih besar dari gajinya sebagai kerani penjawat awam. Memang terlintas di hatinya untuk berhenti terus dari perkhidmatan kerajaan ini, tetapi dia masih mengambil jalan tunggu dan lihat kerana dia pon tidak pasti berapa lama dia mampu untuk menjadi seorang gigolo. Sekurang-kurangnya sebagai kakitangan awam masa depannya terjamin.
Nasib Dzul memang beruntung. "Umpannya" telah dimakan oleh ikan besar. Dia dapat memikat seorang perempuan berstatus VIP yang masih muda. Disamping Dzul dibayar ribuan ringgit setiap bulan oleh datin tersebut, dia juga memang terterik dengan penampilan datin tersebut. Tidak dinafikan datin itu memeng memiliki ciri-ciri wanita idaman dzul. Penampilan datin itu yang seksi, berambut ikal wayang serta kulitnya cerah memang menaikkan ghairah Dzul. Bonus buat Dzul,habuan kenikmatan dia dapat ...habuan wang ringgit pun dia dapat.
Datin Mona pun memang menggemari Dzul, sanggup membayar Dzul ribuan ringgit semata-mata untuk bersama menjalin hubungan intim di kamar tidur sahaja. Kejantanan Dzul yang mempunyai alat sulit yang besar, kemampuan Dzul untuk "mendayung" dalam tempoh yang lama ditambah lagi bentuk tubuh yang sasa memang membuatkan Datin Mona amat berpuas hati jika dibandingkan dengan suaminya Datuk Z yang mudah tewas diranjang.
***********************************************************************************************
Ketika Dzul sedang leka bersembang di "port" tidurnya di stor ofis tiba-tiba satu pesanan whatsapp berbunyi. Dia sudah tau itu semestinya text dari datin Mona. Dzul telah setting ringtone yang khas untuk Datin Mona.
Datin Mona: Malam ni free??? datok outstion 3hari ke Sabah.
Dzul sudah faham apa niat datin Mona itu. lantas dia membalas chat dengan penuh mesra. "Untuk sayang setiap masa i free"...reply Dzul.
Datin Mona : U stay sini 3hari. I nak spend masa sampai puas dengan u.
Dzul hanya tersenyum, lantas dia memjawab ok jumpa malam ni.
***********************************************************************************************
Dipendekan cerita malam itu seperti dijanjikan jam 10mlm Dzul tiba dirumah Datin Mona. Sejujurnya ini lah kali pertama dzul menjejakkan kaki ke rumah itu. Sebelum ni mereka berdua selalunya menghabiskan masa di hotel sahaja. Rumah banglo tiga tingkat itu amat besar, dikelilingi pagar tembok batu setinggi kurang lebih 3meter. Senang cerita orang luar memang tidak boleh melihat apa yang ada di perkarangan rumah itu dari luar.
Datin Mona telah menunggu Dzukl di muka pintu. dengan senyuman berbunga-bunga Datin Mona menyambut Dzul. Gediknya datin ni, laki sendiri pon dia tak sambut sebegitu sekali. Dzul membalas senyuman itu, Senyuman Dzul yang manis memnuatkan Datin Mona terkasima dan tidak sabar lagi untuk bersama Dzul di kamar.
Memandangkan sudah lewat, sepatutnya Dzul datang lebih awal Datin Mona terus menarik tangan Dzul naik ke tingkat atas. Terus di bawa Dzul ke bilik tidur tetamu. Datin Mona tidak menggunakan bilik tidurnya kerana takut dapat dikesan oleh Datuk Z. Bila masuk saja dibilik tidur itu Dzul terpesona melihat bilik itu tak ubah seperti biliok hotel. Cantik.Siap ada bilik air sendiri lagi. "Dah cepat U pergi mandi bershkan badan dulu. I siap-siap apa yang patut,I da tak sabar ni,"ujar datin. Dzul hanya mengangguk tanpa banyak soal terus ke bilik air untuk mandi. Sebenarnya Dzul pon memang tak sabar untuk beraksi, terbayang difikiran nya saat-saat kenikmatan mendayung bersama Datin Mona.
Setelah semua selesai Datin Mona membawa minuman untuk Dzul dan mereka minum bersama di atas katil seperti pasangan kekasih. Dzul memang tahu Datin Mona memang meminatinya. Dan Dzul pun banyak mengambil kesempatan ke atas Datin Mona. Banyak sudah duit Yang dzul kikis dari Datin Mona.
Setengah jam mereka bersembang santai mereka berdua sudah tidak dapat menahan nafsu syaitan mereka. Lantas dzul memainkan peranannya denagn memeluk Datin Mona sambil mencium manja. Bra yang dipakai Datin Mona ditanggalkan dengan perlahan. Batang anu Dzul sudah menunjukkan isyarat terjaga dari lena apabila dibelai oleh Datin Mona. Bn[onjolan besar mula kelihatan dengan jelas walaupun masih memakai boxer.
Sedang asyik mereka berdua bercumbuan dalam keadaan yang ghairah, tiba-tiba pintu bilik ditendang dari luar. Mereka berdua terkejut dan terpinga-pinga....Mamposssss.
Berdiri di depan pintu kamar itu tidak lain dan tidak bukan adalah Datuk Z. Suami kepada Datin Mona yang berasmara dengannya. Dzul pada waktu itu sudah pucat dan tidak tahu ape nak dibuat. Datin Mona seperti sudah terkena renjatan elektirk diam membisu, cuak serta gundah gulana kerana terang-terang perbuatan sundalnya telah kantoi. Apa nak buat ni?? Habis aku kali ni...fikir dzul.
Datuk Z yang berdiri tidak berkata apa-apa.....dia hanya membeliak biji matanya menahan marah melihat gelagat dzul dan bininya yang tidur sekatil. Ditambah lagi tidak berbaju. Datuk Z tidak datang berseorangan, dia telah bawa 4 orang upahan untuk tujuan apa pun tidak pasti.
Darling.....kamu turun dari katil itu dan keluar dari bilik ini. Arah Datuk Z pada bininya. Terus Datin Mona turun dari katil dan mencapai kain lalu meninggalkan Dzul seorang diri atas katil. Mampos aku kali ni....bisik dzul. Dia masih tak tau apa yang harus diterangkan pada Datuk Z.
Okey budak!!! Sekarang apa ko nak jelaskan...?? Tanya Datuk Z pada Dzul. Dzul tidak tahu nak kata apa hanya ucapan maaf saja yang mampu terkeluar dari mulutnya.
Maafkan saya datuk!!! Adu dzul.....beri la saya peluang...saya janji lepas ni saya tidak usik lagi datin. Pinta dzul.
Datuk Z: sekarang baik ko crite apa yang ko dah buat dgn bini aku.
Dzul: kami buat ape....Cuma tidur sama saja.
Datuk Z dan 4 orang upahan beliau mendekati Dzul yang masih terduduk di katil. Sebenarnya bukan Dzul tidak mahu meninggalkan katil itu tapi dia tidak memakai apa-apa selain boxer. Jadi Dzul menutup keadaan badannya dengan selimut.
Ko ingat aku percaya cakap ko...sudah...korang tangkap budak sial itu. Apabila Dzul dengar arahan yang Datuk Z berikan pada anak buahnya dia tiada pilihan melainkan bangun untuk melarikan diri. Tapi manakan dapat....4 lawan 1...nak-nak lagi 4 orang upahan Datuk Z itu sasa dan lagi besar dari dzul. Dengan senang saja mereka menangkap Dzul. Dua orang pegang tangan dan 2 orang pegang kaki....mereka menghempap dzul di katil dalam keadaan meniarap. Dzul sekarang sudah tak boleh buat ape-ape...dia seperti berada dalam keadaan SPREAD EAGLE. (seperti bentuk X)
Ooo....nak melawan!!! Ikat semua tangan dengan kaki dia kat tiang katil...arah Datuk Z. Keempat-empat orang upahan tersebut terus mengikat kaki dan tangan Dzul di setiap penjuru katil. Mereka menggunakan tali yang telah mereka bawa. Sekarang Dzul sudah betul-betul di SPREAD EAGLE kan oleh mereka.
Setelah selesai mengikat Dzul mereka berdiri sambil memerhatikan Dzul di tepi katil itu. Kini tiba giliran Datuk Z untuk mendekati Dzul. " Lepaskan aku, apa yang ko nak buat ni??" Dzul mula meronta walaupun tahu usaha itu hanya sia-sia. Datuk Z terus naik atas katil dan duduk diatas belakang Dzul. Di injak-injaknya belakang Dzul seperti sedang menunggang kuda. Dzul terasa nafasnya sesak diinjak oleh datuk Z. Selepas itu,Datuk Z terus menarik rambut Dzul dan secara automatik muka Dzul mendongak ke atas.
Jangan risau budak hensem...aku tidak akan mencederakan kau dengan teruk. Malah aku tak akan bunuh kau. Aku hanya nak memberi sedikit pengajaran dan peringatan atas perangai sial ko....kata Datuk Z. Dzul sudah jadi takut....dia memang sudah tidak dapat berbuat apa-apa. Nasibnya kini di tangan Datuk Z sepenuhnya.
Tiba-tiba tangan Datuk Z menjalar ke bahagian bawah badan Dzul. Tepatnya Di bahagian perut.Sambil sengaja mengusap six pack perut Dzul lalu tangan itu terus menjalar ke bawah kebahagian alat sulit Dzul.Dzul bertambah cuak, selama ini hangan tangan perempuan sahaja yang bisa menyentuh kemaluan nya. Ini pula sebaliknya. Tiba-tiba dengan perasaan geram Datuk Z menekan dan meramas batang dzul yang sudah pun lembik......ARGHHHH....Dzul mengerang kesakitan. Selama ini belum pernah Dzul merasai kesakitan sebegitu. Ini kah batang yang telah dihisap oleh bini ku....hah???sergah Datuk Z. Tapi Dzul tidak menjawab cuma mengerang kesakitan....ARGHHH!!! ARGHHHH!!! Tolong Datuk saya mintak maaf....sakit!!! teriak Dzul.
bersambung.....
YOU ARE READING
AZAB SEORANG GIGOLO
FantasiKisah ini adalah fantasi semata-mata, berdasarkan kisah sebenar tetapi watak dan olahan jalan cerita diubah untuk menambahkan suspen dan untuk menjaga aib individu tertentu.