Hahahaa.....ketawa Datuk Z melihat Dzul struggle menahan sakit. Memang helpless betul. "Besar batang budak, patut la power.'....ujar Datuk Z sambil gelak. Sabar budak sial...ini baru permulaan. Aku tidak salahkan bini aku tergoda dengan ko sebab ko memang punyai susuk tubuh yang menawan di tambah batang ko yang besar. Aku pon sudah tertarik pada ko...Dzul mulai cuak apabila Datuk Z berkata begitu....apakah????
Macam-macam benda yang mengarut mula terbayang dalam fikiran Dzul.Ya....aku bisex....aku top...mereka berempat pon top. Dzul terkejut.....kali ni memang aku habis. Itu saja yang terbayang dalam otak dzul.
Datuk Z : Kau jangan risau....aku tidak akan meliwatmu sekarang,,,bahkan budak-budak aku pun tak akan liwat ko sekarang...kami nak bermain-main dengan ko dulu. Orang tua-tua cakap kalau takut dilambung ombak jangan berumah di tepi pantai. Kalau takut kena lanyak jangan buat hal dengan orang. Tapi ko ni berani buat hal dengan aku, so ko terimalah padahnya. Aku nak test kekuatan tubuh ko yang sasa ini. Jangan risau, aku tak akan meninggalkan calar pada badan ko....tapi ko akan menderita sedikit demi sedikit.
Datuk Z sekali lagi menarik rambut Dzul dengan kasar memaksa Dzul mendongak ke atas. Lalu memasukkan 2 biji pil ke dalam mulut Dzul...kemudian memaksa dzul menelannya...Dzul cuma menurut saja arahan Datuk Z kerana terlalu takut. Pil itu adalah pil melemahkan tenaga...orang yang makan pil itu tidak akan mampu untuk melawan sepenuh tenaga....tapi Dzul maseh tidak sedar kesan pil itu......
Datuk Z mula bangun dari katil. Dzul mula rasa lega tiada lagi beban yang menghempab belakangnya.
Datuk Z : Sekarang aku nak ko seksa badan budak ni sampai lunyai. Sampai lembik. Tapi jangan tinggalkan kesan bengkak atau darah. Nanti aku tak ada feel plak. Korang seksa dia puas-puas sampai keluar air mata darah. Belasah dia sampai dia sanggup ikut apa cakap.
Orang suruhan Datuk Z mula bertindak dgn membuka ikatan kaki dan tangan dzul...t kemudian mereka mengikat semula tangan dzul. Namun kali ini hanya kedua belah tangan dzul diikati ditengah2 besi kepala katil....
Mulakan....!!!!arah datuk z...tanpa melengah masa John salah seorang budak upahan Datuk Z mula bertindak. John merupakan seorang penggiat MMA (mixed martial art). Jadi dia cukup arif cara yang sesuai untuk menyeksa Dzul tanpa luka dan bengkak tapi memberi kesakitan yang maksimum seperti yang diarahkan oleh Datuk Z.
John mula naik ke atas katil, Dzul cuba menghalang John dari mendekatinya. Walaupun pergerakan Dzul terbatas kerana masih terbaring meniarap sambil tangannya terikat, Dzul hanya mampu menghayung kakinya seperti cuba menendang John.Hanya itu yang mampu Dzul lakukan untuk mempertahankan diri. Walaupun Dzul masih tidak tahu apa yang si John mahu lakukan ke atas dirinya.
Akibat kelincahan Dzul menendang ke kiri ke kanan tanpa arah, John masih gagal merapati Dzul. Sedang mata Dzul memandang sebelah kanan tepat memerhati gerak langkah John, seorang lagi pengikut Datuk Z meghampiri Dzul dari arah kiri lalu menerkam bahagian paha Dzul. Dzul cuba meronta melawan namun tak terdaya keran saiz badan Ali memamg besar dan gemuk. Lantas John sambil tersengih memegang kaki kanan dzul. Dengan pantas John mengenakan teknik angkle lock...Salah satu teknik pergerakan lawan yang selalu dipraktiskan oleh petarung MMA untuk melemahkan pihak lawan. Pautan yang dilakukan John mengunci terus buku lali kaki dzul.Bahagian kaki kanan Dzul dari betis ke tapak kaki dipaut John ke arah kanan dadanya menjadi seperti huruf L. Dzul cuba menguatkan kakinya untuk melawan pautan John tapi tak terdaya. Pada waktu itu baru baru dzul sedar kesan pil yang dimakan tadi. Die langsung tak percaya kakinya boleh menjadi terlalu lemah sampai untuk melawan balik pun tidak mampu. Tambahan pula kaki kiri Dzul sudah diduduki oleh Ali..Dzul menjerit kesakitan sambil menghentakkan kepalanye tanda sakit.ARGHHHH....tolong !!!!sakit!!!! Datuk Z hanya memerhati sambil ketawa...
John terus mengunci kaki Dzul sambil mendengar teriakan Dzul. Kesian Dzul sakitnya tak tertanggung lagi. Tapi John tetap menguatkan lagi pautannya dan gembira melihat derita yang ditanggung oleh Dzul. Melihat Dzul sudah tak tertahan menanggung sakit John menurangkan tekanan pautannya. Namun bahagian buku lali Dzul masih dalam pautannya tidak dilepaskan. Ali pun melepaskan cengkaman kaki kiri Dzul dan membiarkan John menyeksa Dzul seorang diri. Bila Dzul mula rasa lega John menguatkan kembali tekanan pautan menyebabkan Dzul menjerit sehingga timbul urat di bahagian dahinya. Air mata Dzul sudah keluar tanpa dia sedar. Aksi "press and release diulang John berulang kali sehingga Dzul lemah. Teknik John ini memang menyebabkan psikologi Dzul tak keruan.
YOU ARE READING
AZAB SEORANG GIGOLO
FantasiKisah ini adalah fantasi semata-mata, berdasarkan kisah sebenar tetapi watak dan olahan jalan cerita diubah untuk menambahkan suspen dan untuk menjaga aib individu tertentu.