Mastermind

1.7K 28 6
                                    

Hello guys......lama aku tak menulis. So sebelum aku terus ke bab terakhir story ini aku nak ringkaskan sedikit tentang episod-episod yang lepas supaya korang faham jalan ceritanya. Ringkasan cerita ini, Dzul seorang gigolo telah kantoi berasmara dengan isteri Datuk Z iaitu Datin Mona. Dzul ditangkap dan didera oleh pengikut Datuk Z secara fizikal dan seksual. Datuk Z  seorang bapak ayam yang berselindung di sebalik perusahaan hotelnya. Dzul dipaksa menjadi pelacur lelaki dan customer pertama yang  melanggan Dzul adalah  dua orang penggemar seks ganas. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dzul terjaga dari tidurnya....pelik....keadaan sunyi sepi, tiada lagi gelak tawa AK dan Coach Mike. Dipandang sekeliling kawasan itu barulah Dzul sedar dia bukan lagi di bilik yang sama. Meja yang menjadi saksi dia diseksa teruk oleh mereka berdua sudah tiada. Malah kelibat bangsat dua ekor itu pon sudah tidak kelihatan. Dzul yakin sekarang dia berada di bilik berlainan. Dibiarkan terbaring di lantai full naked.

Dzul cuba menggerakkan badannya, terdengar seretan besi dilantai. Dilihat ke belakang baru Dzul sedar kaki kirinya dirantai dengan seutas rantai yang panjang kemudian hujung rantai itu dikunci pada hook yang disimen pada dinding bilik itu. Dileher Dzul dipasang satu collar kulit seperti yang selalu dipasang pada haiwan peliharaan. Collar itu dikunci dengan satu lock bersegi empat yang mempunyai rod-rod  besi halus yang menyentuh kulit lehernya. Dzul masih tidak tahu fungsi lock tersebut. Mata Dzul masih meliar memerhati keadaan sekeliling. Bilik itu yang sebesar bilik bujang, terdapat satu compartment kecil seperti bilik air. Dzul dapat mengagak rantai yang dipasang di kakinya itu panjangnya membolehkan dia untuk ke bilik air.   Dilihatnya ada satu bungkusan plastik berserta nota kecil di atas lantai itu. "Makan...rehat....training kau belum habis lagi"-tertulis di nota itu. Perut Dzul yang ketika itu memang rasa lapar gila, kerana sudah seharian dia tidak makan. Seingatnya selepas dia makan tengah hari semalam,dia terus diheret bertemu dengan Datuk Z, selepas itu melayan Coach Mike then dia pengsan. Sehingga lah hari ini  dia sedar dia dirantai dalam bilik itu.

Dzul cuba berdiri,memeriksa badannya. Banyak kesan merah di badannya masih belum hilang. Nipple nya masih sakit. Lubang anusnya terasa sangat pedih. Dzul cuba memeriksa lubangnya dengan cuba memsaukan jari, terasa jarinya melekit dan pedih. Dzul tak pasti lekitan itu darah atau kesan air mani setan-setan keparat itu. Bila mengingatkan kejadian semalam Dzul terasa sangat marah, bersumpah akan membalas balik apa yang mereka lakukan kepadanya. 

Ketika fikiran Dzul masih mengelamun memikirkan cara untuk lari dari tempat itu tiba-tiba pintu bilik itu diketuk. Woi.....2jam lagi kau siap. Makan cepat dan mandi!!!! Kalau tidak esok la baru ko jumpa makanan. Jerit orang itu dari luar bilik. Dzul yakin itu suara budak-budak Datok Z.

================================================================================

Dua jam berlalu.....Dzul sudah bersihkan badan dan makan.

Pintu bilik di buka. ...kelibat John kelihatan. Dzul lantas berdiri. Tinggg.....John mencampak sebentuk anak kunci. Cepat buka mangga rantai kat kaki kau itu....ikut aku. Arah John. Dzul berdiri tegak masih tidak berbuat apa-apa. Perasaan amarahnya membuak-buak bila melihat muka John. Ko nak apa siallll,,,,tak puas lagi ke ko seksa aku. Herdik Dzul.

John hanya tersengih.......dikeluarkan dari poketnya satu benda seperti kunci kereta (model keyless) lalu menghala tangannya ke arah Dzul. Tersenyum John menekan butang yang ada pada alat itu. Automatik Dzul menjerit. Satu renjatan elektrik mengenai lehernya. Dzul tersandar pada dinding...sakit. KO nak lagi??? tanya John. Belum sempat Dzul menjawab sekali lagi renjatan elektrik diterimanya. Terus Dzul menjerit lalu jatuh. Cepat buka mangga itu dan ikut aku. Arah John. Kali ini Dzul hanya menurut, belum masanya untuk dia melawan. Baru saja Dzul membuka rantai yang dipasang pada kakinya satu gari dicampak ke arahnya. John hanya menunjukkan isyarat mata sambil menghalakan remote ke arahnya, Dzul sudah faham apa yang patut dilakukan. Dia terus mengambil gari tersebut dan memasang pada tangannya. Good anjing.....senang nak train kau ni. Kau ni anjing cerdik tapi bodoh. Perli John sambil menghampiri Dzul. Ditariknya collar yang sedia terpasang di leher Dzul, terus dipasang rantai anjing. Sekarang baru betul kau ni anjing.....John tidak habis-habis memerli Dzul. Lantas John terus menarik rantai yang sepanjang satu meter lebih tersebut dengan kasar, serentak Dzul mengikut saja John dari belakang. sekarang  Dzul terasa dirinya tak ubah seperti haiwan peliharaan,seperti anjing yang hanya mengikut cakap tuannya. 

AZAB SEORANG GIGOLOWhere stories live. Discover now