×Kan renginde güller
hediye ediyorum sana×Yatağımın üstündeki ayıcığıma bakarken ne kadar sevimli olduğunu düşündüm cidden çok masum görünüyordu ama bilirsiniz ki en masum görünenler en kötü kalpli olanlardır, saçlarım aynaya bakıp tararken saçlarımın güzel kokusunu içime çektim hepsi birer lavanta ve gül karışımı kokuyordu odamın her tarafına yayılan çilek kokusu pencerenin yanında duran güller herşey çok naif yapılmıştı,saçlarımın üstüne bir bandana taktıktan sonra üstümü değiştirmek için kıyafetlerime bakmaya karar verdim hepsi çok güzel görünüyor...
Sonunda elime sarı ve yeşil karışımı bir elbise aldım çok şirin duruyordu
Makyajımı sarının açık tonlarında yapmıştım, harika olmasa bile mükemmel bir görünüşe sahiptim ayıcığımı elime alıp simsiyah gözlerine baktım kömür karası gözleri vardı göz temasını ayırmadan onunla konuştum merak etmeyin şizofreni falan değildim sadece her çocuk gibi ona bağlıydım"Teddy sen bugünlük burada kalacaksın ama gece olduğunda yanına geleceğim söz veriyorum"
Gözlerimin olumlu onaylarıyla teddy'i pencerenin önüne hemen güllerin yanına koymuştum son kez güllerimin kokusunu içime çektikten sonra gitmeye hazır olduğumu düşünüp evden hızlı adımlar ile çıktım, sokakta yürürken Lisa'ya gelmek üzere olduğumu söylemiştim
Jisoo'nun doğum günüydü onun hiçbir doğum gününe gelememiştim bu kutlama'yı hayatta kaçırmazdım kutlama için geç kalmak istemiyordum adımlarımı hızlandırıp sokaktan hızla geçmiştim şansıma hava güneşliydi. gün batımını seyretmek için nelerimi vermezdim"Rose sonunda geldin gelmeyeceğini düşünüp durdum"
"Asla böyle birşey yapmam Jisoo"
Girişte onun mutlu gülümsemesini görebiliyordum içeri geçmeye başladığımızda sert hava yüzüme çarpmıştı içerisi baya baya serindi Lisa ve Jisoo'nun birbirine karşı yıllardır birlikte duydukları bir duygu vardı, aşık olmuşlardı eğlenirken telefonuma mesaj gelmişti tam kim olduğunu bilmiyordum ama mesajı okumak için dışarı adımlar atmıştım