28

423 24 1
                                    

-Рейчъл!-чу се гласът на Корбин. Тъкмо затварях вратата на таксито.

Рейчъл изтича при Корбин и го целуна. С Лея решихме да влезем в бара и да видим другите момчета.

Коремът ми беше свит на топка. Не знаех какво да очаквам.

Отидохме пред входа на бара. Там имаше един огромен мъж ,който проверяваше личните карти. Беше наистина огромен. Наредихме се на опашката и зачакахме. Бях леко притеснена дали ще влезем. Почнах да се оглеждам за Корбин и Рейчал, но никъде ги нямаше. Малко по- малко идваше и нашият ред, а аз ставах още по притеснена. Имах чувството, че ще обирам банка. Погледнах към Лея ,която най-спокойно си пишеше с някой  по телефона. Щом човекът пред нас влезе дойде и нашият ред. Застанахме пред огромният човек и подадохме личните си карти.

-Момичета вие нямате години!-каза с плътен мъжки глас огромният човек.

-Господине, нашите приятели ще пеят тази вечер, моля Ви направете едно изключение!-каза с жални очи Лея.

Аз просто стоях безмълвна и ги наблюдавах.

-Съжалявам,но не мога!-каза той.

-Гари ,те са с нас!-чу се познат глас зад огромният човек. Джак застана до нас. Гари, както Джак го нарече кимна и се отмести от вратата на бара. Въздъхнах облекчено.

-Как сте момичета?-Джак ни прегърна след като влязохме в барът.

-Нормално!-казах с лека усмивка.

Лея се оглеждаше и не отговори на въпроса на Джак.

Барът не беше от най-големите, но и не беше малък. Имаше една сцена точна в средата. Барът беше доста задимен и миришеше на цигари и алкохол.

-Джак, къде е Дани?-попита Лея доста силна,защото музиката беше доста усилена.

-Всички сме на онова сепаре ,ето там!-посочи Джак.

Обърнахме се в посоката, която беше показал. Той е там. Беше седнал с гръб към нас и може би още не знае,че съм тук. Преди да се осетя Лея вече ме дърпане на там. Колкото повече го доближавах толкова повече настръхвах.

-Здравейте!-каза Лея и всички се обърнаха към нас.

-Здравейте!-поздравих и аз.

-Вече си мислех,че няма да дойдете!-каза Дани като целуна Лея и я придърпа в скута си. По дяволите къде да седна сега!?

The stranger/J.MWhere stories live. Discover now