14

556 29 6
                                    

-Така...избери си някаква тениска,а за панталона....-Джона почна да тършува из гардероба си.

-Само тениската ми е много мокра иначе пънталонкити са горе-долу добре.-казах тихичко.

-Добре...? Тогава си избери тениска.-каза Джона с усмивка и ми посочи гардероба си.

Аз загледах тениските и взех първата. Беше обикновенна бяла тениска.

-Аз ще те чакам в кухнята.- Джона се почеса по тила.

-Добре.-казах с усмивка.

Джона затвори врата след себе си,а аз бързо съблякох моята тениска и облякох неговата. Миришеше на неговият парфум.

Огледах стаята му. Не беше много малка,но не и много голяма.

Имаше доста книги. На тоалетката му имаше няколко парфюма. Също имаше снимка на него и Тейт.

Не трябва да забравям тази ,,малка" подробност,че си има приятелка!

Излязох от стаята и леко затворих вратата. Слязох бързо по стълбите и тръгнах към кухнята.

-Гладна ли си?-Джона ме попита докато миеше чинии.

-Ами малко.-казах и тръгнах към него.

-Искаш ли да поръчаме пица?- каза той. Все още не беше се обърнал към мен.

-Да!- казах щастливо.

Той най-накрая се обърна към мен и ме погледна. Огледа ме от глава до пети и после се усмихна.

Започнах да си играя с гривната на ръката ми.

-Защо пак се притесняваш от мен?-попита той.
Джона спя водата и си избърса ръцете на някаква хавлия. Той ме погледна и тръгна към мен.

Сложи пръст под брадичката ми и ме накара да го погледна в очите.

-Аз...не....- започнах да казвам нещо, но той се приближи още повече към мен.

Той погледна към усните ми. Започна да се приближава все повече и повече към мен. Бяхме на сантиметри един от друг,но в къщата се влезе с гръм и трясък.


Авторска белешка

Знам любовчета...тази глава е малко по кратка и свърши доста на никъде. Обещавам,че следващата ще е по дълга.

Но иначе хареса ли ви?

Според вас кой влезе в къщата толкова шумно?

Дали Сиси ще пренебрегне ,,малкия" проблем?

Благодаря, че коментирате и харесвате историята! Наистина това значи много да мен! Обичам ви! До скоро!

The stranger/J.MTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang