25

389 18 1
                                    

Дните минаха много бързо. В сряда имахме изненадващо контролно по математика. Добре ,че преписах от съученичката ми Ванеса. Тя е доста добра по математика.

В четвъртък заведох Арчи на ветеринар. Лекарят каза,че всичко е наред с кучето, изписа му някакви витамини. От части се успокоих, но усещах ,че има нещо.

И ето го петък.  След училище Рейчъл и Лея дойдоха в нас за пижамено парти. Обичам когато с момичетата си правим пижамени партита. Поръчахме си пица и си избрахме няколко филма които да гледаме. Лея избра да гледаме ,,Американски пай", Рейчъл избра ,,Аз преди теб". Рейчъл винаги си е падала по романтиката. Аз избрах ,,Хари Потър". Обожавам книгите и филмите,но ако трябва да бъда честна книгите са по добри.

-Е какво става с Джона?-попита ме Лея, докато подреждахме дивана и масичката с храна.

-Нищо....-въздъхнах.

-Нито сте си писали, нито звънели?

-Не.

-Това е лошо. Това е много лошо.-каза тъжно тя.

-Момичета утре ще ходим на бар нали?-попита Рейчъл.

-Аз съм пас.-казах.

-Стига де, ще бъде забавно обещавам! Поне ела за половин час! Моля те!-молеше ме Рейчъл.

-Права е! Ела! Тъкмо ще се видиш с Джона и ще си поговорите!- Лея се съгласи с Рейчъл.

-Добре ще си помисля.-казах.

-Имаш време до края на ,,Хари Потър"!- каза Рейчъл.

Аз извъртях очи и всички седнахме на дивана.

Пицата свърши още преди края на първият филм, но и не бяхме гладни повече.

Втория филм ми беше малко скучен и не му обръщах достатъчно внимание. Мислех си за събота вечер. Честно казано наистина исках да видя Джоно, но също и така му бях леко бясна, че ме остави на видяно.

Най-накрая дойде и моят филм. Когато гледам филмите или чета книгите забравям за всичките си проблеми. Лея и Рейчал леко задремаха по средата на филма, но аз ги събудих. Когато фълмът  свърши Рейчъл ме погледна  и ме попита.

-Е... какво реши?

-Ще дойда!-казах без повече да го мисля.





Здравейте хора! Наистина съжалявам,че качам толкова рядко, но от сега на нататък ще пускам всяка събота (понякога може да пускам по две глави на седмица). Пожелавам ви много усмивки! До скоро! Обичам ви!!!

The stranger/J.Mحيث تعيش القصص. اكتشف الآن