1. Kaikki alkaa...

715 12 0
                                    

Tää on eka osa tätä tarinaa, teen tätä aina ku kerkeen :)
JOONAS
Oon poikien kaa normaaliin tapaan studiolla kunnes kuulen Nikon huutavan
"VOIKO JOKU KÄYDÄ KAUPASSA TÄÄL EI OO MITÄÄN RUOKAA!"
Naurahdan vähän kunnes vastaan
"Mä voin käydä"
Kävelin lähimpään kauppaan ja menin juoma osastolle, otin 6 red bullia ja 1 novellen sen jälkeen tunnen kun törmään johonkin.

Y/N
Heräät aamulla normaalisti ja teet perus aamutoimet, meikkaat vähän ja laitat hienommat vaatteet. Katsot jääkaappiin ja huomaat että siellä ei ole mitään ei yhtään mitään, päätät lähteä kauppaan ostamaan jotain.
KAUPASSA
Menet ensimmäisenä juoma osastolle otat sieltä 2 noccoa ja sen jälkeen tunnet kun törmäät johonkin, käännät katseesi ja sanot
"Anteeks ihan hirveesti en kattonu eteeni eihän sattunu?"
kuulen kun vähän yli 20v mies vastaa
"ei se mitään mä en osannu kattoa eteeni eihän sua sattunu? ja hymyilee perään
hymyilen takaisin ja vastaan
"ei sattunu mut mun pitäs ny mennä heippa!"
mies ei vastannut mitään vaan jäi tuijottamaan kun kävelin pois juoma osastolta.

JOONAS
Jään tuijottamaan tuota upeaa naista kunnes tajuan että "voi perkele en tajunnu ees kysyä sen nimeä tai pyytää puhelin-numeroa" jatkan ostosten tekoa menen seuraavaksi sipsihyllylle ja otan sieltä pari sipsipussia. Seuraavaksi suuntaan kassalle ja nään sen saman naisen siellä.
"moi en tajunnu kysyy sun nimee, mä oon joonas porko!" sanon iloisesti
"aa joo oon y/n" hän sanoo hymyillen
"haluuks vaikka mun puhelin-numeron?" kysyn vähän jännittyneenä
"tietty!" annan y/n puhelin-numeroni. Maksan ostokseni ja lähden kohti studiota.

STUDIOLLA
Astun ovesta sisään ja kuulen heti kun Niko juoksee luokseni ja sanoo
"mitä sä toit anna mä katon!" annan nikolle ostokseni ja menen studion sohvalle istumaan ja ainoa asia mitä mietin on y/n.

Y/N
Kävelin kotiin päin ja mietin vain Joonasta, olin saanut hänen puhelin-numeronsa ja olin iloinen mutta samalla vihainen itselleni koska olin luvannut että en ihastuisi vielä vähään aikaan, koska olin vasta eronnut entisen poikaystäväni Eetun kanssa.

Joo tää oli tämmöne vähän lyhyempi eka osa mut toivon et se ei haittaa teitä, nähään joskus taas!💗

SANOJA : 317

PORKO & Y/NWhere stories live. Discover now