11. hei söpis

211 9 1
                                    

Joonas
Oli kulunut jo pari viikkoa siitä kun Y/N kerto olevansa raskaana, kerrottiin pojille jo samana päivänä ja ollaan julkastu jo molempien instaan kuvia myös molempien vanhemmille ollaan kerrottu. Tänään meen poikien kaa näkeen faneja Oulun keskustaan ja sellasta.

-

Fani: apua moi Joonas!!!!

Minä: moii

Fani: onks Y/N tullu millon raskaaksi?

Minä: ne on vähän niinku mun henkilökohtasia asioita nii en mieluiten kertois niitä tässä

Fani: aa anteeks iha helvetisti!

Minä: juu ei se mitää et voinu tietää

-

Oon jätkien kans just baaris paitsi et Tommi ei päässy tänää mut täälhä on menoa ja meininkiä, en oo ite juonu paljoa mut näköjää Joel ja Aleksi on juonu jo jonku verra ku Joel tanssii tuolla jotaki matotanssia ja Aleksi on näköjää iskemässä naisia tuolla tiskillä.

JH: porko tuu tanssiin!!

Minä: en mä nytte tuu lähen kotii

N: älä ny vielä pyydetää noi naiset tähä

O: niiih

Minä: no voin olla vielä vähä aikaa sitte

N: Aleksi tuo ne naiset tänne meän luo!!

A: juuh miks ei! jonka jälkeen ne naiset istuukin jo meidän kanssa.

Minä: moih oon porkon joonas

Toinen naisista: hei söpis oon Sara

Minä: mul on jo naisystävä

Sara: anteeks en tienny mut siis täs on Sofia

Sofia: moihh oon Sofia :)

Minä: oli kiva tavata teät mut mun pitää lähtee ny kotii

N: moro

Sara: moikka

O: moido

JH: hellurei

Sofia: heippa

A: moikka

Y/N
Olin yksin kotona vaikka Joonaksen olisi pitänyt tulla jo monta tuntia sitte, minua vähän huolestutti että missä hän on. Päätin alkaa katsomaan jotain uutta sarjaa mikä tuli ekana vastaan, se oli kyllä aika tylsä vaikka noh ekan jakson vasta katsoin. Kuulin kun joku avasi avaimella ovea joten menin niin nopeaa kun vain pystyin Joonaksen luokse suutelemaan tätä.

Minä: luulin et tuut aikasemmin mut teil tais mennä studiol pitempään vai?

JP: jätkät pyys baariin mukaa nii käväsin siel mut lähin aika pikasee kotiin

Minä: aa okei :)

-

Heräsin 5 koska piti lähteä sinne vitun töihin, jätin Joonaksen vielä nukkumaan ja menin itse syömään aamupalaa ja käymään suihkussa. Suihkun jälkeen vaihdoin normi vaatteet eli mustat farkut, Joonaksen hupparin, hiukset laitoin kiinni yläponnarille ja laitoin vähän meikkiä.

Joonas
Heräsin noin klo 11 ja Y/N oli lähtenyt jo töihin, menin tekemään itselleni aamupalaa jonka jälkeen menin suihkuun. Suihkun jälkeen menin etsimään huppariani jota en löytänyt mistään joten ajattelin että Y/N oli varmaan ottanut sen, laitoin mustan hupparini ja mustat farkut.

-

Menin käymään kaupassa ostamassa kotiin jotain ruokaa sillä meän jääkaappi oli aivan vitun tyhjä. Ostin kaiken tarpeellisen ja lähdin takas kotiin tekeen ruokaa.

_____________________________
Tää oli vähä tylsä osa mut noh ei se varmaa haittaa :)

Sanoja: 418

PORKO & Y/NTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon