5. Mitä vittua sä haluut musta?

329 11 5
                                    




Y/N

Huomaan että Iina ja Joonas suutelevat terrasin sohvalla, katson Joonasta itkusilmässä ja tunnen kuinka sydämmeni romahtaa.

JP: Y/N anteeks tuu takas! kuulen Joonaksen huutavan samalla kun menen hakemaan sisältä kamojani.

O: Mihin oot menos vastahan me tultiin tänne? Olli kysyy ehkä vähän huolestuneesti.

Minä: joo en jaksa olla täällä enää ku tuo yks alko nuoleen Iinan kaa.

Kun sain tuon sanottua lähden äkkiä olohuoneeseen ja noh katson ikkunasta terrassille ja siellä ne tietenki taas on nuolemassa toisia. Sain kengät jalkaan ja takin päälle sen jälkeen juoksen vitun lujaa ja huudan samalla

Minä: haista paska vitun runkkari! noh sitten Joonas yrittää saada minua kiinni mutta oli siitä yleisurheilusta kai jotain hyötyä. Samalla kun juoksin Joonasta karkuun niin soitin taksin hakemaan minut mökltä,

-

Vihdoin olin kotona, olin saanut joku 200 soittoa Joonakselta ja yli 500 viestiä. En todellakaan halunnut puhua hänen kanssan tällä hetkellä se vitun mulkku pilas mun viikonlopun, itkin loppuillan sängyssä joku Joonaksen huppari päällä. Mä vaan rakastin sitä niin perkeleesti se oli maailman ihanin poikaystävä. Noin klo 0.00 Joonas soittaa mulle ja päätin vihdoin vastata

JP: mInNe vItTuUn sÄ lÄhIt Ja miKs viTus eEs suuTuit? tunnistan Joonaksen äänestä että hän on vitun kännissä

Minä: joo vittu mieti sitä ja pidä kivaa sen Iinan kanssa moro.

Lopetan puhelun ja nukahdan melkein heti sen jälkeen

JOONAS

Herään aamulla noin klo 12.30 ja noh sen vitun Iinan vierestö tietenki, muistin heti mitä tein eilen ja sain vitun pahan omatunnon. Kokeilin soittaa Y/N mutta ei se tietenkää vastannu, laitoin varmaan yli 1000 viestiä jayli 100 soittoa.

-

O: noni porko ootko ylpee itestäs? huomaan Ollin kysyvän vihaisesti minulta ja samalla huomaan kun kaikki muutkin katsovat minua vihaisesti.

I: moi rakas muru! Iina sanoo ja yeittää suudella minua.

Minä: JÄTÄ MUT VITTU RAUHAAN RAKASTAN Y/N ENKÄ SUA VITUN ROTTA! huusin ehkä vähän turhankin lujaa tälle mutta se ei haitannut vittuakaan antaa olla.

N: vittu rauhotu ja tuu puhuun

JH: jep yritetään vaik soittaa sille tai jotain

T: tai sit annetaan sille omaa aikaa

J: joo mun mielestä toi olis hyvä idea

Minä: joo ei kiinnosta onko se hyvä idea vai vitun paska mut mä lähen nyt täältä vittuun moro. sanon kaikille ja lähden pakkaamaan kamojani.

-

Sain kamat pakattua joten soitin taksin hakemaan minut täältä vitun paskasta paikasta. Taksi tuli joten menin kyytiin ja pyysin tätä viemään minut Y/N osoitteeseen.

-

Vihdoin taksi oli perillä, katsoin Y/N talon oveen ja päätin koputtaa siihen.

Y/N: mitä vittua sä haluut musta?

Minä: haluisin vaan puhuu asiat selväksi. huomasin kun Y/N tuli itkuisena ovesta ilman housuja ja minun liian iso huppari päällä.

Y/N: joo täs ei oo mitään puhuttavaa että läheppä siitä.

Minä: halusin vaan sanoo et anteeks olin vitun kännissä ja tyhmä ja se vitun akka on vitun ruma hyi saatana mä haluun vaan sut! Y/N katsoo minua pitkään ja miettii kai jotain kunnes tunnen taas ne tutut ja turvalliset huulet omillani, se tuntui hyvältä suutelimme ehkä 2minuuttia kunnes hän sanoo jotain.

Y/N: m-mä luulin et kohta jättäisit mut ja haluisit olla sen ämmän kaa, mä rakastan sua. kuulen Y/N sanovan, rakastan tuota naista niin vitun paljon se on upein näkemäni ihminen maan päällä.

Minä: mä rakastan sua aina...

Joo täs ois tälläne jakso sanokaa jos tykkäsitte :)

SANOJA: 496

PORKO & Y/NDonde viven las historias. Descúbrelo ahora