13. Atte.

162 6 0
                                    

Y/N
Heräsin aikaisin että voisin rauhassa vaihtaa vaatteet ja käydä suihkussa ilman että se ällötys tulee ahistelemaan. Päätin valmistumisne jälkeen laittaa Joonakselle viestiä.

Joonas <3
Minä: huomentaa voit lähtee nyt hakeen jos pystyt?

JP: juu tietty lähen nyt oon siel varmaan 13!

Minä: juu meen jonnekki oottaan sua

JP: okei no ilmota sit et mistä haen sut

Minä: juu tietty haluun vaa vittuun täält Aten luota

-

Pakkasin nopeaa tavarani ja lähdin äkkiä pois Aten luota, olin päässyt pois hänen talostaan ja näin heti kun hän katsoo minua ikkunasta joten päätin näyttää vain keskaria.

-

Kello oli noin 12 ja vielä noin tunti että Joonas tulee, olin mennyt kauppakeskukseen odottamaan tätä.

JOONAS
Kello on noin 12.30 ja olen kohta Jyväskylässä, Y/N laittoi viestin että hän on kauppakeskuksessa odottamassa joten ajan sitten sinne kun saavun Jyväskylään. Minua oksettaa vieläkin se Aten käytös, miten aikuinen mies voi edes ajatella tuollaisen tekemistä?

-

Olin saapunut Jyväskylään ja menin huvin vuoksi Aten talon ohi ja näin että hän oli lähdössä jonnekkin joten päätin mennä nopeasti hakemaan Y/N. Olin hakenut Y/N jo aikoja sitten ja olimme matkalla Helsinkiin, kyselin aika monesti että onhan hän kunnossa sillä tuo Aten käytös oli vitun epäkunnioittavaa ja ällöttävää. Y/N sanoi että haluaisi tehdä rikosilmoituksen Atesta joten tottakai autan häntä siinä.

Y/N
Vihdoin olin taas kotona tai oikeastaan Joonaksen kotona mutta noh, päätin että teen Atesta rikosilmoituksen ja Joonas halusi auttaa minua siinä joten tietenkin annan hänen auttaa minua.

-

Heräsin Joonaksen kainalosta ja tunsin oloni taas turvalliseksi, olisin halunnut makoilla tuon kainalossa koko päivän mutta Joonaksen pitää mennä tänään studiolle tekemään albumia.

-

Joonas on jätkien kans studiolla ja kuulen kun joku soittaa mulle joten päätän katsoa että kuka se on, Atte.

________________________________
Täs on lyhyempi jakso mut päätin nopee tehä tämmösen yöllä ku ei ollu muutakaa tekemistä lol

Sanoja: 300

PORKO & Y/NWhere stories live. Discover now