14. Pariisi

402 10 0
                                    

Y/N
En vastaa Aten soittoon vaan lyön luurin korvaan, päätän mennä suihkuun ja sen jälkeen alan katsomaan jotain sarjaa.

-

Joonas tuli vihdoin kotiin ja menin heti halaamaan ja suutelemaan tätä sillä minulla oli niin vitun kova ikävä. Joonas kävi suihkussa ja sen jälkeen me tehtiin kaikki loput iltatoimet, mentiin nukkumaan noin 2.40

Joonas
Jätkät pyys taas studiolle ja pakkohan sitä oli varmaan mennä mutta en tiiä onko Y/N:llä kaikki hyvin, se vaikuttaa jotenki oudolta.

-

Olin jätkien kans just studiolla ja tehtiin uutta albumia kunnes joku päättää avata suunsa ja sanoa jotain joka ei kyllä yllätyksenä tullut.

JH: mennääks baariin tänää?
N: totta vitussa mennää
Minä: mä en tuu
O: joo en mäkää tuu
A: mä voin tulla
T: joo mieki tuun
Minä: mun pitää tästä varmaa lähtee moro
JH: mihin sulla on kiire
Minä: mul on muita juttuja tehtävänä, sanoin ja näytin Nikolle vasenta nimetöntä.
N: aa nyt tajusin no moro
Minä: moro ja Niko oot sit turpa kiinni siitä
N: joojoo mee jo

-

Lähdin siis ostamaan sormusta sillä aion kosia tuota upeaa naista. Lähdin siis etsimään hyvää sormusta ja laitoin Nikolle kuvia että minä olisi hyvä, monen tunnin etsiskelyn jälkeen löysin täydellisen sormuksen.

Y/N
Olin käynyt kaupassa ostamassa ruokaa kotiin sillä se oli taas loppu. Mietin samalla kun tein fetapastaa niin että missäköhän Joonas on kunnes tuo tuleekin ovesta sisään.

Minä: moii
JP: moi mitäs oot tehny?
Minä: en mitään ihmeellistä tässä just ruokaa teen
JP: meillähän oli ihan tyhjä jääkaappi
Minä: joo mut kävin kaupassa
JP: aa tietty mut haluaisiks sä lähteä käymään huomenna reissussa?
Minä: ai siis missä?
JP: se olis yllätys :)
Minä: no tietty haluun mut kauan me oltais siellä jossakin?
JP: viikon varmaan
Minä: juu

-

Oltiin saatu syötyä ja mentiin sen jälkeen pakkaamaan vaatteita, mietin koko ajan että minne Joonas minut veisi ja mistä moinen idea edes tuli.

Joonas
Päätin että vien hänet Pariisiin ja kosin häntä siellä, minusta suomi olisi vähän tylsä paikka siihen. Laitan myöhemmin jätkille viestiä että en pääse viikkoon studiolle kun oon reissussa.

APINALAUMA
Minä: en pääse viikkoon studiolle oon reissussa
N: pidä kivaa reissussa ;)
JH: nähää sitte viikon päästä
Minä: nähään sillo

-

Teimme iltatoimet ja varasin lentoliput Pariisiin ilman että Y/N huomaa, kun sain liput  varattua menin hänen viereen nukkumaan.

________________________________
Moii päätin pitkästä aikaa kirjottaa ja sori ku en oo nytte tehny sitä et joka pe ja ti kirjotan yhen luvun mutta mulla ei oo yksinkertasesti ollu vaan aikaa ku harkoissa on pitäny käydä ja koulu hommia ja silleen mut joo.

Sanoja: 418

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PORKO & Y/NWhere stories live. Discover now