12. ahistavaa..

182 7 2
                                    

Joonas
Sain tehtyä ruoan valmiiksi juuri ajallaan sillä Y/N tuli kotiin.

Y/N: moii tulin kotiin ooks tehny ruokaa vai?

Minä: moi rakas ja joo oon

Y/N: jes käyn suihkus ja vaihan vaatteet nii tuun sitte

Minä: juu!

-

Heräsin noin 12 ja näin että Y/N nukkuu vielä joten päätin herättää hänet. Vaihdoimme molemmat vaatteet ja laittauduimme valmiiksi kunnes Y/N päättää sanoa jotain.

Y/N: meen muuten viikoksi mun kaverille, onhan se okei?

Minä: juu on tietty okei mut kelle kaverille meet?

Y/N: Atelle, se on ollu mun paras kaveri siitä asti ku synnyin. olin aika järkyttynyt kun hän kertoi menevänsä Aten luokse mutta luotan tietenkin että hän ei tee mitään tyhmää.

Minä: okei läheks sinne tänää vai?

Y/N: joo tänää lähen, voisiks mitenkää heittää mua Jyväskylään? SIIS MITÄ SINNE ASTI

Minä: juu voinha mää oliks monelta lähös?

Y/N: nyt oon lähös mennääks?

Minä: juu tietty

-

Olin vienyt Y/N tämän Aten luokse, vähän kyllä jäi epäilyttämään se Atte ku katto sillä ilmeellä Y/N että aikois tehä kohta jotain mut siihen en paljoo kiinnittäny huomiota.

Y/N
Joonas oli vieny mut Aten luokse ja sanoin sille heipat ja suutelin nopeaa kunnes Atte huusiki jo mua.

-

Kello on kohta 2.00 ja me saatiin just joku leffa katottua, se Atte koko aja halus ottaa mua sen kainaloon ja ei se oo yleensä tommonen ollu et ollaanha me tunnettu jo vitun pitkään.

-

Heräsin aamulla ja Atte istui mun vieressä, säikähin sitä ihan vitusti et sain melkeen jonku sydänkohtauksen.

Atte: ooks okei?

Minä: joo säikähin sua vaa

Atte: aa okei haluuks mennä syömään jonnekki kahvilaan aamupalaa?

Minä: joo tietty vaihan vaa vaatteet ja meikkaan vähän!

-

Oltiin saavuttu johonki ravintolaan, tää on tosi hieno ravintola mut vähä pelottaa et paljonkoha tääl maksaa ruuat ku mä en mikää hirveen rikas oo.

Atte
Y/N oli tullut meille eilen ja se on meillä koko viikon, joku Joonas toi sen tänne ne on varmaan yhessä mut mun mielestä mä sopisin Y/N:lle paremmin ku oonha mä komeempiki ku se Joonas.

-

Käytiin ravintolassa syömässä ja olin tietenkin herrasmies ja maksoin Y/N ruuat.

Joonas
Heräsin aamulla ja olin halaamassa tuota kaunokaista kunnes muistin että vein hänet eilen Jyväskylään joten joudun olemaan viikon yksin kotona ja on jo nyt vitun kova ikävä.

-

Oon jätkien kans studiolla just ja tehään uutta albumia loppuun tai no siis tehtiin kunnes Niko saa vitun mahtavan idean.

N: ei vittu lähetäänkö jätkät baariin

Kaikki: totta vitussa lähetään

-

Oltiin saavuttu baariin ja muut menivät pöytään istumaan mutta minä menin hakemaan juomia, kun olin hakenut juomat menin pöytään Ollin viereen istumaan. Koko tuon baari reissun ajan päässäni pyöri vain kukas muukaan kuin Y/N mietin koko ajan että onhan hänellä kaikki hyvin ja että onkohan sillä ikävä minua sillä minulla on ihan vitun kova ikävä sitä.

O: Porko ooks sä täs maailmas ku et vastaa?

Minä: aa joo anteeks olin omissa ajatuksissa

T: se me kyllä huomattiin

Minä: jooh mut voiks joku hakee lisää juotavaa

A: mä voin hakea mitä haluutte?

N: tuo vaa jotaki se on kaikille ihan sama et mitä ne juo

A: hah okei

-

Olin päässyt kotiin asti ja se on kyllä ihme se, menin heti vaihtamaan vaatteet ja no sitten sammuinkin jo sänkyyn.

Y/N
Heräsin Aten vierestä vaikka omasta mielestäni olin nukahtanut kyllä sohvalle mutta en jäänyt asiaa miettimään enempää sillä olisin muuten käyttänyt siihen koko päivän. Heräsin normi maailmaan ajatuksistani koska Atte tuli halaamaan minua takaapäin, se oli jotenki tosi ahistavaa joten lähdin siitä vessaan sanomatta mitään.

-

Laitoin vessassa Joonakselle viestiä vähän kaikesta.

Joonas <3
Minä: Moi joonas... Atte on tosi ahistava se vaa tuli yhtäkkiä halaamaan mua takaapäin ja se tuntu tosi ahistavalta, sit se koko ajan koskee mun lantioon yms ja yrittää pussata siis se on vitun ällöttävää ja ahistavaa...

Joonas
Heräsin siihen kun sain viestin mutta en ollut varma että keltä sen sain joten päätin katsoa sen.

Y/N <3
Y/N: Moi joonas... Atte on tosi ahistava se vaa tuli yhtäkkiä halaamaan mua takaapäin ja se tuntu tosi ahistavalta, sit se koko ajan koskee mun lantioon yms ja yrittää pussata siis se on vitun ällöttävää ja ahistavaa...

Minä: Haluuks et tuun hakeen sut sieltä vai haluuks sä olla siel sen koko loppu viikon?

Y/N: Voit tulla hakeen mut huomenna jos pystyt?

Minä: joo tietty pystyn ilmota vaan sit et monelta lähen tuleen sinne päin!

Y/N: juu tietty ilmotan moikka oot rakas

Minä: juu moro oot rakas <3

Kun luin tuon viestin niin minua alkoi oksettaa tuon Aten käytös, siis miten aikuinen mies voi edes ajatella tuommoista ja vielä kun tietää että Y/N on varattu minulle, se on vaan omaa tyhmyyttä kun alkaa tuolla tavalla toista ahistelemaan.

-

Olin ollut koko päivän kotona makoilemassa sängyllä sillä on aivan jäätävä darra eilisestä baari reissusta, puhuin myös Nikon kanssa puhelua aamulla kun oltiin molemmat herätty aika aikasten.

________________________________
Anteeks kaikille iha vitusti et en oo tehny tätä sarjaa pitkään aikaan, mua on stressannu kaikki koulu hommat ja sitä rataa mut joo täs ois ny yks jakso ainaki.

Sanoja: 838

PORKO & Y/NWhere stories live. Discover now