• • •
ANOTACE
„Víš, možná jsi jediná živá věc, která zná mé jméno. Netuším, jak dlouho jsem spal, ale muselo to být dostatečně dlouho na to, aby lidé zapomněli." Jelen dojedl své poslední bobule a s úžasem se na George podíval. George se uchechtl, natrhal další hrst bobulí, aby mu ji nabídl, a pokračoval: „Šel jsem spát unavený. A probudil jsem se unavený. Řekni mi, myslíš si, že je to spravedlivý?"
Jelen, protože to byl jelen, neodpověděl.
Ale ani to Georgeovi nevadilo.
Nebo ten příběh, který se odehrává před Passerine.
• • •
TRIGGER WARNING
Smrt postav, násilí, smrt zvířat, toxické platonické vztahy.
Celý příběh doprovázejí výše zmiňovaná a poměrně silná témata, která ne každému během čtení udělají dobře. Takže mi přišlo vhodné takové menší varování před tím, než se do příběhu rozhodnete plně ponořit.
• • •
KREDIT
Jedná se pouze o překlad, což znamená, že koncept celého příběhu nepocházejí z mé vlastní hlavy. Anglický originál můžete najít buď přímo zde na Wattpadu, kde se autorka vystupuje pod přezdívkou thcscus, nebo na AO3, odkud jsem konkrétně čerpala já.
Link: https://archiveofourown.org/works/32138716/chapters/79625629
• • •
[A:N] A proto jsem poměrně ukecaná osoba a bez nějakých řečí na úvod by to asi nebylo úplně ono, tak si vezmu ještě pár slov takhle závěrem pro sebe. Podobně jako tomu bylo u příběhu Passerine, upozorním na to i teď. Nejsem žádný profesionál, překládáním se neživím a jsem člověk, který občas dělá chyby. Což znamená, že se mohou vyskytnout i tady. Budu se jim snažit vyvarovat, ale někdy to zkrátka nejde a já je prostě přehlédnu. Proto budu ráda, když mě na ně upozorníte. Neobtěžujete mě tím, ba naopak mi tím moc pomáháte.
Zároveň chci upozornit na princip, se kterým budu kapitoly přidávat. Ráda bych je přidávala pravidelně, ale to bohužel možné není. Tenhle příběh autorka totiž stále aktuálně píše a venku jsou pouze dvě kapitoly. První mám rozepsanou a do týdne ji zveřejním určitě. Druhou chci ideálně zveřejnit příští týden, a pak budeme všichni čekat společně. Nicméně budu se snažit novou část vždycky přidat tak rychle po autorčině zveřejnění, jak jen to půjde.
Doufám, že vám tenhle příběh přiroste k srdci jako Passerine. Těšit se můžete na boha války a na Zeleného boha, takže na Dreama. Mimo jiné, samozřejmě. Já se těším moc, opravdu jsem si překládání zamilovala a tuhle sérii příběhů ještě víc.
Upřímně moc doufám, že jsem takhle na úvod sepsala úplně všechno, co jsem chtěla. Ještě jednou díky za všechna milá slova u příběhu Passerine a snad pro vás i příběh Shrike bude podobně emotivním zážitkem!
Tak někdy v týdnu ahoj! <3
ČTEŠ
Shrike [CZ překlad] ✓
Fanfiction„Víš, možná jsi jediná živá věc, která zná mé jméno. Netuším, jak dlouho jsem spal, ale muselo to být dostatečně dlouho na to, aby lidé zapomněli." Jelen dojedl své poslední bobule a s úžasem se na George podíval. George se uchechtl, natrhal další h...