Všechny vás srdečně vítám u takového menšího doslovu, který jsem si zkrátka po takhle dlouhé cestě nemohla odpustit!
Nemůžu uvěřit, že po necelých dvou letech, během kterých jsem tuhle sérii překládala, jsme došli až do samotného konce. Byla to neskutečná cesta, vlastně to byla téměř stejně dlouhá cesta, jako moje samotná cesta v DreamSMP fandomu.
Passerine je příběh, který neskutečně zbožňuju. Byla to láska na první přečtení, stačila jedna kapitola a byla jsem do něj stoprocentně ponořená a hltala jsem každé slovo. Shrike byl skvělým prequelem, který dodal jednotlivým postavám hloubku a minulost. Zbožňovala jsem jednotlivé reference na původní díl, vždycky jsem z nich byla úplně na větvi.
Jak jsem to udělala u Passerine, i tady vám chci moc poděkovat. Jsem ráda, že si i Shrike našel své čtenáře. Vím, že mi to občas trvalo, a tak jsem ráda, že jste příběhu zůstali i tak věrní.
Budu ráda, když mi do komentářů třeba napíše svůj názor na tyhle dva příběhy. Třeba vaše oblíbené postavy, nebo cokoli na ten způsob! Mezi moje nejoblíbenější postavy patří stoprocentně Technoblade, z příběhu Shrike pak Sapnap.
Příběh jsem začala psát 31. sprna 2021 a poslední část vydala 6. prosince 2022! Celý proces se protáhl tím, že příběh na začátku nebyl dopsán celý, a tak jsem na jednotlivé části musela čekat.
A celkově má moje přeložená verze příběhu 35 720 slov, což ke wordu činí 78 celých kapitol! Jde o podstatně kratší příběh než Passerine, ale i tak to stojí za zmínku.
Závěrem bych vám sem ráda zas šoupla pár videí, na které jsem narazila. ? Já osobně tyhle věci fakt miluju, tak třeba se to bude líbit i vám? První je k příběhu Shrike a druhý ještě k Passerine (jde o video, které v době vydání příběhu ještě nebylo). <3
Tak vám děkuju za věrnost, kterou jste příběhu prokázali. Byla to čest. Kdyby jste měli nějaký tip na fanfikci, kterou byste chtěli přeložit, dejte vědět. Beru asi úplně cokoli, ale nejblíž mi jsou příběhy, ve kterých figuruje Technoblade (+ Tommy, Philza a Wilbur) nebo Dream (+ George a Sapnap). Klidně i nějaký ten příběh na pár Dream + George zvládnu, akorát ty nejlepší už překládá někdo jiný.. tak dejte vědět, případně po něčem mrknu sama!
ČTEŠ
Shrike [CZ překlad] ✓
Fanfiction„Víš, možná jsi jediná živá věc, která zná mé jméno. Netuším, jak dlouho jsem spal, ale muselo to být dostatečně dlouho na to, aby lidé zapomněli." Jelen dojedl své poslední bobule a s úžasem se na George podíval. George se uchechtl, natrhal další h...