✨22✨

352 25 9
                                    

imJK: Tae?

imJK: Pro tebe ta pusa nic neznamenala?

Just_V: Cože? Jasně, že znamenala. Byla to jedna z nejkrásnějších věcí v mém životě. Proč se na to ptáš?

imJK: No... To co jsi psal Jinovi hyungovi v tom group chatu...

Just_V: nenenenene 

Just_V: Jungkookie, hlavně neplakej dobře? 

imJK: Jak víš, že pláču?

Just_V: Kookie... Trávím s tebou veškerý svůj volný čas. Trochu tě znám za tu dobu.

Just_V: Napsal jsem to tak, protože jsem nechtěl aby se to dozvěděli takto, když ještě k tomu ani pořádně nevím na čem jsem (btw k tomu se ještě vrátíme) a možná jsem tak trochu chtěl, aby to bylo chvilku naše tajemství. 

imJk: Tak jo

Just_V: Prosím, hlavně nebuď smutný <33

imJk: To je v pořádku <3

Just_V: Teď k tomu co jsem vlastně chtěl řešit až zítra osobně, ale už to asi nevydržím, a taky nechci aby sis myslel, že to co jsem teď napsal jsem nemyslel vážně.

imJK: To je v pořádku Tae nemyslím si to.

Just_V: Kookie...

imJK: Promiň.

Just_V: Ne, ty se neomlouvej hlavně, ta jsi vůbec nic neudělal, to já jsem tohle měl řešit hned...

imJK: Mateš mě Tae.

Just_V: Já vím promiň..

Just_V: Takže... Kookie, já... moc tě miluju, tak strašně moc, že nedokážu být bez tebe a proto se za tebou každý den vracím a pokaždé doufám, že mě nevyhodíš ven s tím, že ti vadím, protože to bych nezvládl a teď ta pusa... Byla to opravdu nejkrásnější věc kterou jsem kdy zažil a ani nevíš jak moc šťastný jsem byl když jsi mi neuhnul... Měl jsem pocit, že to tak cítíš taky, a tak se tě chci zeptat... Budeš můj přítel?

imJK: No ty vole to zní jako kdybys mě žádal o ruku xD

imJK: eahrfiaehfwi promiň-

imJK: Jasně, že budu. Cítím to stejně, ale bál jsem se začít...

Just_V: Na žádání o ruku je ještě čas ;))

imJK: TAE-

Just_V: promiň <33

imJK: Přijdeš zase zítra?

Just_V: Chceš abych přišel?

imJK: Moc

Just_V: Tak v tom případě přijdu rád <3

imJK: Miluju tě <33

Just_V: Já tebe víc <333

imJK: To není pravda >:(( <3

Just_V: Tak dobrou noc Kookie xD

imJK: Dobrou <3

___

Tak to by jsme měli Taekook, jedeme dál :))

Je krátká, takže asi vyjde ještě jedna...

𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙛 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙗𝙤𝙩𝙝?Kde žijí příběhy. Začni objevovat